Accepterad Ecarlsson | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdison

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Ditt discordnamn: Abdison

Ange ditt födelsedatum 7 Februari 2006

Varför ska just du bli staff? Jag vill blir staff eftersom att jag rpat snart i 1 år och jag skulle vilja testa på någon nytt. Jag har varit sv ett bra tag nu och jag skulle vilja komma till en högre nivå. Jag gillar att hjälpa folk som verkligen försöker att framföra en bra och rolig rp nivå. Jag har alltid velat bli staff för att kunna hjälpa folk och förbättra serverns rp. t.ex, nybörjare på servern, det finns en hel del nybörjare som kanske behöver hjälp att komma in i rpn. Jag kommer bidra med att marknadsföra servern, jag kommer bidra med en bra aktivitet.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att kriminella rpn ska förbättras, det är alldeles för mycket lall, fearrp. Sen vill jag också förbättra rpn inom poliserna. Tycker poliserna har alldeles för lallig rp.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer snacka ihop mig med staff teamet för att kommer på en lösning, specca mycket kriminella samt poliser. Jag kommer se till att personerna som gjort fel ska få det åt gärde det dem förtjänar. Jag kommer samarbeta med alla staffs, hjälpa dem om jag kan. Får stopp på alla regelbrott som görs på servern.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska ha en trevlig ton och respektfull ton men man ska ändå vara bestämd. Man ska inte vara på någons sida, man ska lyssna på vad båda parterna har att säga. Tex, i support så ska man alltid vara respektfull mot båda parterna men om någon ballar ut så ska man kunna säga ifrån att dem ska bete sig men fortfarande med en trevlig och professionell nivå.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag brukar vara aktiv från 15-22 från mån till fre. På helgerna kan det variera med tiden men oftast från 13-03 på kvällen. Ungefär 8h per dag.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat sedan November 2022. Jag var icke medlem i ungefär 2-3 månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har inte så mycket erfarenhet inom staff men jag har varit sv i ett bra tag och har lärt mig alla viktiga regler man ska kunna.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka