Nekad EC1 | Medlem ansökning(akzab)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EC1

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198310470268/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Claesson

Vad är ditt discord namn? EC#9082

Vad är ditt födelsedatum? 11 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Roger Svensson. Han har haft en hyfsat bra uppväxt, men när Roger fyllde 15 började han göra massa olagliga saker och detta ledde till att han blev flyttad till en fosterfamilj efteråt. Han började bland annat med lätta droger såsom hasch samt att han sålde droger och ibland så rånade han folk på mobiltelefoner , pengar , osv. Roger fick sos mot sig efter ett halvår, till slut så valde socialen att sätta Roger på ett behandlingshem för drogerna etc. efter 2 månader. Roger mådde inte så bra när han var på behandlingshemmet, efter ca 10 månader hade han varit på behandlings hemmet och han skulle ut när de hade gått 1år. Det var 2 månader kvar han bara log i soffan och väntade och väntade han åt knappt något för han ville bara ut han sov typ bara om dagarna tillslut var dagen kommen han skulle få komma ut när han hade kommit ut så började han lära känna några som var med i ett gäng han blev spring pojke för gänget han hämtade maser droger och gjorde maser kriminella saker för gänget han gjorde allt dom sa att han skulle göra men när Roger var 27 så ville han inte va med längre så han flyttade till Unive RP

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag är en seriös rp spelare som inte går runt och bryter rp och stör staden. jag vill också kunna ha ett ordentligt jobb och kunna sitta och prata i wl chatterna och kunna ha mycket mer val i mitt rollspel. jag kommer också bidra med långa och seriösa scenarion med bra rp nivå och Därför att jag tror att jag kan göra stor nytta, både för att utveckla servern och RP bra, men också att alla nya och personer som varit på servern ett längre tag ska känna sig trygga och att det är roligt att spela. och så kommer jag bidra med en livlig karaktär och många goda skratt. Jag kommer också att inspirera nya spelare som inte kan reglerna genom att följa reglerna strikt. Jag saboterar inte för andra och vill hålla allt så realistiskt som möjligt. Jag kommer också tipsa kompisar i verkligheten om att spela här eftersom jag vill ha så roligt som möjligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jo de är för att de är seriöst rp, jag har spelat ett tag på servern och samlat ihop till en bil, många person online hela tiden, och de är bra scripts och många addon bilar,

Hur hittade du Unive? Jag hittade denna unika fina server genom polare.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att hitta nya vänner och lära känna dom och att hålla det så realistiskt som möjligt utan att det blir löjligt. Jag vill också inspirera andra att rollspela med en bra balans mellan verklighet och fiction och att kunna utveckla min rp så bra det bara går så det blir så bra rp på servern som igen annan server har.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? roliga senarios som är väll ut tänkta och Utvecklade och så kommer jag kunna göra många senarios men ändå så dom alltid är bra och seriös rp så folk som kör på servern får så bra rp dom vill ha och så kan jag även alla grundregler så jag kommer inte gå och slå ner någon utan anledning för det kan göra så folk känner att det är en dålig rp server med lall på.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej ändast den server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka