- Meddelanden
- 47
- Reaction score
- 4
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian
Ditt discordnamn: tarzan6194
Ditt Hex-ID. 110000118f3971b
Ange ditt födelsedatum 13 Mars 2008
Varför ska just du bli staff? Jag vill gärna bli staff för jag gillar att hjälp till och vill utveckla rpn på unive. Jag vill få spelarna på unive att känna att de har kul när de rpar och inte se till att de inte springer runt massa problemspelare och bara ställer till. Alla ska ha kul, även om de förlorar scenarion. Kommer se till så problemspelarna går och nya bra rpare kommer. nu på sommar är även många bortresta, vet inte hur det är på staff teamet, men jag har bara 1 semester planerad i sommar, som bara är 1 vecka, så kommer va mycket aktiv nu på sommarn, men även när hösten börjar och resten av året. Kommer speca i många scenarion och se till så inga regelbrott sker. Jag tror Staff jobbet kommer vara jätte kul och kommer se fram emot att se serven och dens spelare utvecklas. Som staff kommer jag vara neutral mot alla spelare och sätta dem rätta straffen även om det är en som jag känner väldigt bra. Hoppas jag får chansen att bli staff, skulle uppskattas jätte mycket Mvh Crazy/Tarzan6194
Vad tycker du inte fungerar på Unive? 1. Det jag inte tycker fungerar på unive är att det är mycket att lall att inte folk läser reglerna så kan man /m till dom och visa vad han/hon ska göra så det blir bättre.
2. Det skjuter för mycket över allt bara för man har lite beef och snackar för då blir det skott hela tiden och det ska jag visa att jag kan ändra på.
Annars tycker jag att det är en väldigt bra server.
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer vara samarbeta bra med andra staffs och vara aktiv. Jag kommer kolla mycket där jag vet att det är dålig rp som på piren. Om jag ser att någon sitter i don rummet så kommer jag hjälpa de på ett trevligt och effektivt sätt. De som lallar hör inte hemma på servern och det ska jag se till. Om det är folk som snackar ooc så kommer jag skriva /m och ge dem en varning om det är första gången. Om man inte stannar för polis så kommer jag ta de åtgärder som krävs för att få bort sånt.
Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? För mig är det OTROLIGT viktigt att man agera professionellt det är liksom top 3 saker man SKA göra som staff. Att ha rollen ''Helper'' ska man inte ba se som en möjlighet utan som ett förtroande man fått. Man ska agera rätt med den och säga till så man är värdig att ha få ha kvar den.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Nu på sommarlovet:
Måndag: 18:00 - 02:00
Tisdag: 18:00 - 02:00
Onsdag: 18:00 - 02:00
Torsdag: 18:00 - 02:00
Fredag: 18:00 - 02:00
Lördag: 18:00 - 02:00
Söndag: 18:00 - 02:00
Men om det regnar och är tråkigt väder kommer jag vara inne på dagen då också.
Skolveckor:
Måndag: 15:30 - 22:00
Tisdag: 15:30 - 22:00
Onsdag: 15:30 - 22:00
Torsdag: 15:30 - 22:00
Fredag: 15:30 - 02:00
Söndag: 17:00 - 22:00
Men man kommer alltid kunna nå mig via discord. Tiderna kan alltid variera man ska försöka hålla dem så bra som möjligt och kanske vara mer aktiv än vanligt
Hur länge har du spelat på Unive? 5-6 månader
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit staff tidigare på flertals serverar. Commands jag kan:
/ban (id) (ban namn) (anledning)
/togglename du kan se vad folk heter
/toggleid du kan se folks id
/kick [id] du kickar någon från servern
/svban [id] du bannar någon i 1h
/bring [id] du tar någon till dig
/goto [id] du går till någon
/revive [id] om någon har dött av typ en bugg eller utan anledning. annars är det abuse.
/sv skriver i en chatt som servervakter och uppåt kan se.
/ooc du skriver ett medelande som hela servern kan se.
/noclip du blir osynlig så ingen kan se dig så du kan specca folk.
/freze (id) du fryser någon
/unfreze [id] du unfrezar någon
/sc skriver i staff chatten
/setjob [job namn] du ger jobb ingame
/spec (id) du väljer någon du ska speca
/tpm du lägger en waypoint dit du vill åka sen skriver du/tpm.
/giveitem [namn på item] [hur många] [id] så får du ett item
/skin [id] du ger någon skin.
/trust [id] du ger en icke-medlem trust så dom kan slåss och sånt.
/detrust [id] du tar bort persones trust.
/who [id] du kollar deras roller om dom e icke medlemmar eller krim eller medlem.
/v spawnar ett fordon.
kan mer men orkar inte skriva
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nja inte direkt, Jag kan ju hjälpa till inom alla "ansvarigheter" men skulle helst vela va dom som ja kryssat i ovan.
Ditt discordnamn: tarzan6194
Ditt Hex-ID. 110000118f3971b
Ange ditt födelsedatum 13 Mars 2008
Varför ska just du bli staff? Jag vill gärna bli staff för jag gillar att hjälp till och vill utveckla rpn på unive. Jag vill få spelarna på unive att känna att de har kul när de rpar och inte se till att de inte springer runt massa problemspelare och bara ställer till. Alla ska ha kul, även om de förlorar scenarion. Kommer se till så problemspelarna går och nya bra rpare kommer. nu på sommar är även många bortresta, vet inte hur det är på staff teamet, men jag har bara 1 semester planerad i sommar, som bara är 1 vecka, så kommer va mycket aktiv nu på sommarn, men även när hösten börjar och resten av året. Kommer speca i många scenarion och se till så inga regelbrott sker. Jag tror Staff jobbet kommer vara jätte kul och kommer se fram emot att se serven och dens spelare utvecklas. Som staff kommer jag vara neutral mot alla spelare och sätta dem rätta straffen även om det är en som jag känner väldigt bra. Hoppas jag får chansen att bli staff, skulle uppskattas jätte mycket Mvh Crazy/Tarzan6194
Vad tycker du inte fungerar på Unive? 1. Det jag inte tycker fungerar på unive är att det är mycket att lall att inte folk läser reglerna så kan man /m till dom och visa vad han/hon ska göra så det blir bättre.
2. Det skjuter för mycket över allt bara för man har lite beef och snackar för då blir det skott hela tiden och det ska jag visa att jag kan ändra på.
Annars tycker jag att det är en väldigt bra server.
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer vara samarbeta bra med andra staffs och vara aktiv. Jag kommer kolla mycket där jag vet att det är dålig rp som på piren. Om jag ser att någon sitter i don rummet så kommer jag hjälpa de på ett trevligt och effektivt sätt. De som lallar hör inte hemma på servern och det ska jag se till. Om det är folk som snackar ooc så kommer jag skriva /m och ge dem en varning om det är första gången. Om man inte stannar för polis så kommer jag ta de åtgärder som krävs för att få bort sånt.
Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? För mig är det OTROLIGT viktigt att man agera professionellt det är liksom top 3 saker man SKA göra som staff. Att ha rollen ''Helper'' ska man inte ba se som en möjlighet utan som ett förtroande man fått. Man ska agera rätt med den och säga till så man är värdig att ha få ha kvar den.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Nu på sommarlovet:
Måndag: 18:00 - 02:00
Tisdag: 18:00 - 02:00
Onsdag: 18:00 - 02:00
Torsdag: 18:00 - 02:00
Fredag: 18:00 - 02:00
Söndag: 18:00 - 02:00
Men om det regnar och är tråkigt väder kommer jag vara inne på dagen då också.
Skolveckor:
Måndag: 15:30 - 22:00
Tisdag: 15:30 - 22:00
Onsdag: 15:30 - 22:00
Torsdag: 15:30 - 22:00
Fredag: 15:30 - 02:00
Söndag: 17:00 - 22:00
Men man kommer alltid kunna nå mig via discord. Tiderna kan alltid variera man ska försöka hålla dem så bra som möjligt och kanske vara mer aktiv än vanligt
Hur länge har du spelat på Unive? 5-6 månader
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit staff tidigare på flertals serverar. Commands jag kan:
/ban (id) (ban namn) (anledning)
/togglename du kan se vad folk heter
/toggleid du kan se folks id
/kick [id] du kickar någon från servern
/svban [id] du bannar någon i 1h
/bring [id] du tar någon till dig
/goto [id] du går till någon
/revive [id] om någon har dött av typ en bugg eller utan anledning. annars är det abuse.
/sv skriver i en chatt som servervakter och uppåt kan se.
/ooc du skriver ett medelande som hela servern kan se.
/noclip du blir osynlig så ingen kan se dig så du kan specca folk.
/freze (id) du fryser någon
/unfreze [id] du unfrezar någon
/sc skriver i staff chatten
/setjob [job namn] du ger jobb ingame
/spec (id) du väljer någon du ska speca
/tpm du lägger en waypoint dit du vill åka sen skriver du/tpm.
/giveitem [namn på item] [hur många] [id] så får du ett item
/skin [id] du ger någon skin.
/trust [id] du ger en icke-medlem trust så dom kan slåss och sånt.
/detrust [id] du tar bort persones trust.
/who [id] du kollar deras roller om dom e icke medlemmar eller krim eller medlem.
/v spawnar ett fordon.
kan mer men orkar inte skriva
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nja inte direkt, Jag kan ju hjälpa till inom alla "ansvarigheter" men skulle helst vela va dom som ja kryssat i ovan.