Accepterad eBjorken97_ | Medlem ansökning [jojo aye]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eBjorken97_

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? noel

Vad är ditt discord namn? eBjorken97_

Vad är ditt födelsedatum? 2 Augusti 2023

Berätta om din karaktär. Ali bashir har haft en tuff uppväxt, men han är en positiv person som försöker att göra det bästa av situationen. Han har kämpat igenom mycket i livet och det har gjort honom till en stark person. ali förlorade sin mamma när han var bara fem och en halv månad gammal och hans pappa dog när han var 13 år gammal. Detta var en svår tid för ali och hans bror, men de försökte att hålla ihop och stötta varandra. ali har alltid drömt om att bli rik och han hoppas att han kan hitta ett jobb som kan hjälpa honom att uppnå detta mål. Han har tidigare arbetat som taxichaufför men är nu arbetslös. ali har en passion för bilar och han älskar att laga bilar. Han hoppas att han kan hitta ett jobb inom bil industrin som kan hjälpa honom att uppnå sina drömmar. ali gillar att jaga med sin bror på somaren. Detta var deras sätt att komma ifrån allt det jobbiga som hade hänt dem. Emil har alltid velat ge sin bror ett super fint liv efter vad som hände när de var små. Emil fyller år på vintern, men han önskar att han fyllde år på sommaren, eftersom hans vänner fyller år på sommaren. Emil gillar också blonda tjejer med blå ögon och han hoppas att han kan hitta någon att dela sitt liv med. Han vill ha barn en dag, men han har inte några just nu. ali är en trevlig person, men han blir lätt arg om man pratar om hans föräldrar. Detta är förståeligt med tanke på allt som han har gått igenom. ali har en stark vilja och han kommer att kämpa för att uppnå sina drömmar. ali bor i en liten lägenhet och han har inte mycket pengar. Men han är tacksam för det han har och han försöker att leva ett.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra en kille som alltid kommer följa reglerna men också göra så de blir så verkligt som möjlighet för både mig själv men också övriga i servern som är runt min omgivning. Jag anser att jag har mycket att bidra till server i form utav kvalitets rollspel och till skillnaden från många andra så lever jag mig in i min karaktär alltså inbillar mig själv att jag faktiskt är karaktären som för exempel att ändra min röst eller har en dialeekt eller beronde på vilken karaktär jag spelar använder jag tillochmed ord som jag vanligt vis inte använder, anledningen att jag söker medlemskap för att kunna utveckla mitt rollspel

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Nej tycker bara de är roligt när man vinner men de kan vara roligt att förlora också beror på vilken situation

Hur hittade du Unive? fivem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka