Nekad ebbsen1 | Beslut Överklagan [valentino1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ebbsen1

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
3
Ditt discord namn: ebbsen10

Ditt Hex-ID: steam:110000145988637

Vad för typ av beslut gäller det? P ban krim redlist som aldrig går ut

Vem/vilka tog beslutet? Valentino

Varför tror du själv att beslutet togs? Han sa att jag fuska, lät han gå igenom min dator jag skärmdela o skit. Sen ville han se capcut där hade jag klippt ihop lite videos där jag skotta och de är bara för kul o se på jag har ju inte lagt ut de nån stans eller nåt. Bara för eget syfte. blev bannad för jag skjöt ner en snubbe i en bil hur kan man säga att de är fusk. Han sa att jag skjöt 3 skott och träffa alla du kan kolla logs skjöt 5-6 skott så missade hälften inte konstigt alls. Så vart bannad för jag hade ett montage också men finns inge bevis att jag fuskar eller nånting bara när jag skjuter ner en kille och att ha montage asså jag kan ta bort de om de som krävs

Hur är beslutet felaktigt? För jag absolut inte fuskar har aldrig gjort och kmr it göra finns inte nån som helst bevisning på de häller...

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har it klippet men valentino visade en klipp av han jag döda

Nekad.
Sitter och ljuger rakt igenom, du la till o med upp ett skitmontage där du tydligt visar fusk. Bara att du har magen till att skriva denna ansökan och ljuga i mitt ansikte kan jag säga är det dummaste du gjort. Du kommer EJ komma tillbaks till unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka