Accepterad ebbsen1 | Ban Överklagan [Valentino1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ebbsen1

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199127889463/

Ditt Hex-ID: steam:110000145988637

Vad är din discord tagg? ebbsen

Vem var det som bannade dig? Valentino1, alvvin

Bild på banmeddelande: dasd.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom bannade mig för att jag grovfear rpa. Dåligt gjort av mig bara mitt fel dumt kommer aldrig göra om de. tänkte inte alls efter när jag gjort de tänkte i 2 sek sen bara blev de bajskaka alltihop vet att de var fel och kommer ta med mig de och sträva mera för social rp och inte skjuta och följa reglerna ni kommer verkligen se en förbättring. de skriver jag inte bara utan jag menar de verkligen detta för första bannen på typ 1 år och brukar aldrig göra misstag annars detta var bara ett stort misstag jag gjorde men ångrar nåt enormt. väntat typ halva bannen nu också

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte på en cykel på väg till cannabis stället. Snacka med 2 pers där sen åkte jag kom till bron och då kommer en rosa bil. Där de ska råna alla på stället då drar jag upp vapnet och skjuter istället för att ta upp händerna.. helt idiotiskt. Sedan åkte jag iväg långt och behövde komma support sen efter 20 min kanske ish vet inte riktigt så resultera de till detta. De var de som hände.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja och nej jag gjorde ju ett regelbrott så då är de klart man får åter gärder liksom inget konstigt med de. Men sen hur grova går att diskutera jag är väldigt duktig spelare egentligen inte fått en ban på jätte länge ca 1 år och ingen indragen krim eller varning och då fick jag först indragen krim helt och ban 5 dgr sen ändra de till 2 varningar och 5 dgr och bara 2 varningar är ju rätt mkt så vill därför få bort bannen så ska jag visa er kommer vara mycket mer försiktig och tänka mer på vad jag gör.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har en del bans tidigare men de är väldigt gamla och tiden där jag var väldigt dålig på rp men kolla den förbättringen jag gjort nu detta är första bannen på lääännge jag har verkligen lärt mig gjorde stort misstag här bara som jag står för ska inte hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att bara köra som vanligt upp med händerna och låt dom råna mig inte fear rpa och skjuta dom istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att tänka efter innan är de värt en ban? Nej därför ska jag bara låta de råna mig och följa reglerna inga konstigheter.
Hoppas verkligen jag får godkänt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka