Nekad ebbsen1 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ebbsen1

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199127889463/

Ditt Hex-ID: steam:110000145988637

Vad är din discord tagg? ebbsen10

Vem var det som bannade dig? Valentino

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: asddsd.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag fuska hade och förberett montage. Riktigt omoget och taskigt mot servern. Lärt mig en stor läxa, kommer inte hända igen. Lovar svårt o tro på en som fuskar och gåt emot den största regeln tagits upp på alla krim möten osv.. men lovar verkligen. Är inte så dum att fuska igen efter jag redan fått åka på den en gång. jag skäms de var riktigt fult gjort.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt i en bil med en kompis så var vi jagade av 3 bilar så vi åkte till humane labs där åkt vi bakom huset sedan skotta mot dom och av en killsen jag fick så såg de riktigt sus ut och ja jag hade fusk. Riktigt dåligt gjort av mig kommer it hända igen sväääär.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den var rätt vad ska jag säga ja jag fuska och erkänner till allt de ni anklaga mig för hoppas bara ni kan ge mig 1 chans kan jobba på ett lagligt jobb hela tiden typ marjas eller a de måste ja g ju för jag ha redlist för evigt tydligen. Vill verkligen köra på unive de ända servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har en del banns sen tidigare för lall osv.. men dom var länge sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte sjunka så långt o sätta på fusk vne mer vad jag ska säga riktigt fult och skämmigt gjort av mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja använd inte fusk. Gör inte montage. Börja rpa vanligt. De har gått ett tag nu snälla ge mig nys chans!!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka