Inaktuell ebbsen1 | Ansökan till Staff [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ebbsen1

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Ebbe

Ditt discordnamn: realebbsen / ebbsen

Ange ditt födelsedatum 10 Januari 2009

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att jag vill hjälpa till på servern och utveckla rpn och även få in nya spelare och lära dom reglerna jag vill få bort alla problem spelare och bana dom som gör regelbrott för sånt hör inte hemma i unive och jag är en extremt aktiv kille svårt för att sova gillar att ha uppgifter sitter sent på kvällarna och vaknar ganska tidigt vill få unive till servern med högsta rp nivån även fast de redan är de typ men finns alltid saker man kan förbättra.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker speciellt krim rp och polisen går ju att utveckla skjuts mycket och bara allmänt dålig scenarion folk som varit kriminella länge tror du kan göra vad dom vill sitta och skjuta och att inget ska hända medans dom som är nya till servern och precis köpt kriminell rollen kanske bli skjuta för ingenting av dom som varit på servern längre för dom bara vill skjuta de vill jag ta bort och förändra o se över vad som jag och andra helpers/staffs kan förändra där

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer snacka med min kamrater och prata igenom hur vi ska lösa problemen tillsammans t.ex om de är kriminell ansvarig kommer jag snacka med mina kollegor och prata hur vi ska göra och förändra sakerna som behövs förbättras med den kriminella rpn eller se över ett gäng som vi märkt göra mycket regel brott osv.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att vara professionell är viktigt, man ska hålla god ton och bete sig professionellt man vill inte få ett lalligt rykte. Och en väldigt viktig sak tycker jag är att man berättar vad personen gjort fel så han lär sig inte ba banna och säga hejdå för att personen ska lära sig är de viktigt att förklara och diskutera så hen förstår. man ska alltid göra sig bästa och agera så professionellt man kan.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? På fritiden brukar jag spela ganska mycket och jag har tröttnat en del på rp så jag vill hjälpa till ist på servern och lära andra och få in nya spelar till servern. Jag går i skolan slutar ganska tidigt varje dag typ 14 så efter den kommer jag sitta och vara aktiv ingame dc och forum redo att säga upp rpn hela egentligen och bara vara helper.

Hur länge har du spelat på Unive? kört sen 2021 och 2022 sen 2023 slutade jag ett bra tag sedan tbx nu 2024 stark som aldrig för har inte samma forum konto nu jag använde ett konto som heter good123 glömt inlogg till de kontot.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag var helper 2022 sommarn.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Donation

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka