Nekad EbbseN.. | Ban överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EbbseN..

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199127889463/

Ditt Hex-ID: 110000145988637 (Hex)

Vad är din discord tagg? EbbseN#3090

Vem var det som bannade dig? 320

Hur lång tid var din ban? P ban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Ljuger i ban överklagan

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var dum och ljög i en ban överklagan vilket var väldigt dumt och ångrar de väldigt mycket

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var p bannad och jag hade gjort ett fler tal ban överklagningar säkert upp mot 20-30 stycken totalt för att jag ville verkligen tbx t unive och sen pallade jag inte mer så jag gjorde ett nytt konto och låtsades som att jag var en annan person och sa att jag va bannad för nåt jag inte var och då vart jag godkänd sen efter nån sekund såg 320 att de var jag *ebbsen* så p banna han mig igen för ljuger i ban överklagan och bannen var såklart rätt av han för att man får inte ljuga men jag ångrar detta extremt mycket och kommer inte att hända igen detta var första och sista gången jag ljuger i ban överklagan

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den var såklart rätt för att de är inte okej att ljuga i en ban överklagan och de visste jag också men ändå gjorde jag de var väldigt dumt gjort förlåt

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Lalla mycket förut när jag var ny med rp för typ 2 år sen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att skriva sanningen och inte ljuga

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man inte ska ljuga

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka