Nekad ebbsen. | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ebbsen.

Medlem
Meddelanden
124
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199127889463/

Ditt Hex-ID: steam:110000145988637

Vad är din discord tagg? duckapopo_86586

Vem var det som bannade dig? Elias

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: dfdsfsd.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gick till en tjej och gjorde /me tar på röven tänkte mig inte riktigt för trodde jag var rolig eller nåt hade it gjort så nu de var ett tag sen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Tror de var på pimpa bil stället så gick jag till en tjej och snackade o lallade typ sen gjorde jag /me tar på röven och trodde jag var rolig så fick jag ban väldigt omoget och oacceptabelt beteende inget jag kmr göra om men eftersom att de var ett ganska bra tag sen och inte gjort en ända ban överklagan sen dess så´vill jag gärna ha en ny chans

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var ju såklart mitt fel så gör man inte jag borde vetat bättre då något jag ej kommer göra om och ångrar inte så att jag hade gått fram å tagit nån på räven bara så väldigt fel av mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har e fel bans men minns it alla exakt men några för typ lall beteende sen vart jag bannad när jag var helper förut och för jag skjutit o sånt men de var väldigt länge sen dom bannsen har jag lärt mig av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att tänka efter innan inte gå och ta på folks rumpor

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja tänka efter innan jag gör saker så detta ej händer igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka