Nekad ebbsen. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ebbsen.

Medlem
Meddelanden
124
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199127889463/

Ditt Hex-ID: steam:110000145988637

Vad är din discord tagg? EbbseN#3090

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: unive ban bild.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tror att dem banna mig för att jag inte kunde rpa förut och för att jag var väldigt trög och inte fatta vad staffsen sa jag lyssnade helt enkelt när dem sa till mig så sen hade jag nånting med 50 bans och sen vart jag även staff en gång och då åkte jag runt och ba skjöt hela tiden och sånt men detta var för typ 1 år och nån månad sen jag var staff och jag har mognat upp mig mera nu de var typ ett 8 månader sen jag vart bannad och önskar verkligen att jag kan få en yn chans och då tänker jag att de första är inte att bli krim jag kanske ska testa på den lagliga rpn lite mera och så jag ber snälla en sista chans och jag vet att man skrivit "en sista chans" i ban överklagningar men jag menar de verkligen 1 chans låt mg visa nu att jag kan bättre än förut och dcn banna dem mig antagligen för att dem p banna mig från servern

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. omöjligt att minnas vad jag gjorde innan jag blev bannad då de var ett bra tag sen men gjorde väl nåt regelbrott antagligen sen fick philip kanske nog och p bannade ångrar detta extremt mycket sry

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej de var ju såklart rätt att banna jag menar 50 bans säger ju ganska mycket hur man rpar men som sagt nu var detta ett bra tag sen och har spelat på andra serverar nu och lärt mig bättre rp nu och lärt mig att de är inte bara att skjuta och göra allt sånt man kan även göra rpn rolig genom att vara meko jobba på bilfirman vara polis osv.. osv... 1 chans vill verkligen visa nu!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har över 50 bans och de var ett tag sen jag vart bannad så om jag ska gå igenom alla bans blir de lika långt som en bok men har många bans och de är väldigt fel ångrar dem mycket och har verkligen lärt mig nu konsekvenserna av detta nu

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att lyssna inte vara så trög ba lyssna på vad staffsen säger och inte upprepa samma sak igen och igen lärt mig mycket nu av dessa bansen snälla en chans så ska jag visa en sida jag aldrig visat förut

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja 100% har typ 50 bans och av de har jag lärt mig "extremt" mycket och nu vet jag också vad som händer om man inte lyssnar på staffsen då händer detta och de är inte alls roligt 1 chans bara inget jag säger bara detta menar jag verkligen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka