Nekad ebbsen. | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ebbsen.

Medlem
Meddelanden
124
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ebbe

Vad heter du på discord? .ebbsen/EbbseN

Ange ditt födelsedatum 10 Januari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet.
Måndag typ 15-23
Tisdag 15:30-23
Onsdag 16-23
Torsdag 15-23
Fredag 14:20-03
Lördag 13-03
Söndag 15-23

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit medlem många olika gånger har varit bannad fram och tillbaka och blivit av med den men vart nyligen medlem igen.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1115008081307377718/1141447970278101162/asd.PNG

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Skulle säga att en servervakt är en sån som försöker underlätta för staffsen och bannar/kickar för lite mindre grejer. En servervakt kan banna svbanna folk och kicka folk. T.ex om man ser att någon står och lallar på piren o slåss och är allmänt lallig kan man sätta på toggleid ta id:et och banna eller kicka honom eller om de är bara nåt litet kan man också bara skriva ett "/m" meddelande det kan oftast räcka.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att underlätta för alla staffsen på servern och se till att alla regler följs av spelarna på servern. Så man istället kan fokusera på att göra stora utvecklade roliga scenarios. Man vill inte ha massa lallare som sitter och vdmar osv... Här kan jag även visa sv commandsen:

/sv = Sv chatten

/svban = ban

/kick = du kickar någon utifrån servern

/toggleid = du ser allas id

/revive = Om någon kommer och mass rdmar hela piren eller skjuter ner alla eller nåt sånt sjukt så kan man använda den commandet för att återuppstå igen

/dv = du ta bort ett fordon

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. De är om du missbrukar dina perms på något sätt som t.ex sitta med toggleid i ett skottscenario så du ser vart alla är eller om du dör att du revvar dig själv igen de är korruption.
 
Nekad.
Anledning:
Har ej haft Medlemskap i 30 dagar.

Du får ansöka igen 2023-09-15. Lycka till nästa gång!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top