Nekad Ebbow | Medlem ansökning (Nat_)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ebbow

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ebbe

Vad är ditt discord namn? Snirra

Vad är ditt födelsedatum? 16 November 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Jones Johannesburg, Han är 18 år och bor i stockholm. Hans mamma dog när han var yngre och nu letar han hämnd i staden och letar efter de brottslingarna som dödade hans mamma. Hans största dröm utöver det jag precis sa är bilar. han älskar bilar och det är typ det ända han bryr sig om. Hans dröm bil är en Mercedes Amg eftersom de låter som demoner samt är snygga. Han bidrar i samhället och jobbar som en vanliga person fast har drömmar som en miljonär.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett aktivt spelande, Samt följer jag reglerna då jag har varit en del av ett par Serious Rp servrar innan. Jag kommer vara så social som möjligt samt verkligen erbjuda mig själv för att ha kul på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man alltid inte ska tänka på sig själv och tänka på att andra också ska ha roligt i situationer.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Ingen powergaming, Meta gaming samt inga vdms rdms, Man får inte göra något som klassas som failed Rp osv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, Jag har varit en del av ett par rp servrar sen innan som, Trakten, Centic osv.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Nekad.
Anledning:
utveckla "Berätta om din karaktär." "Vad kan du bidra med till serverns RP?"

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka