Antagen ebbot | Chef-jobb ansökan [Marja-Lisa Hästberga] [T] [EMINSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ebbot

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
4
Vilken chefs-position ansöker du till? 👠Marja-Lisas

Vad heter du i verkligheten? Ebbot

Vad är ditt användarnamn på discord? Ebbotski/Leviticus Cornwall

Ange ditt födelsedatum: 16 Februari 2009

När fick du medlemskap på Unive? 2024 September

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit biträdande regionsdirektör inom sjukvården i cirka fyra månader. Under denna tid har jag arbetat aktivt för att stoppa korruption och förhindra att personer missbrukar sjukvården för egen vinning, samtidigt som jag har hållit ordning och reda. Jag har också varit engagerad i att hålla sjukvården tillgänglig så mycket som möjligt genom att själv vara IG. Genom mitt arbete inom sjukvården har jag lärt mig en stark disciplin och förmågan att hantera både IG och Discord arbete. Jag har också en opartisk åsikt och strävar alltid efter att sprida glädje och positiv energi. Som biträdande regionsdirektör har jag främst lärt mig hur man rekryterar och anställer personal, håller koll på aktiviteter och ser till att det alltid finns tillräckligt med resurser för att hjälpa civila. Jag har haft möten med personalen för att informera om nya händelser eller regler som vi behöver följa. Min inriktning är att hålla Marja öppet och samarbeta med så många olika företag som möjligt för att se till att vi är den bästa bilfirman i stan. Jag strävar ständigt efter att hålla ordning och reda, samt att hålla Marja öppet för alla. Andra erfarenheter jag har inkluderar en opartisk syn, goda sociala färdigheter, empati, samt en icke diskriminerande och allmänt vänlig attityd mot andra spelare. Andra erfarenheter jag har inkluderar förmågan att prioritera och organisera mitt arbete effektivt. Jag har också goda ledarskapsfärdigheter och har förmågan att hålla kontroll och övervaka personalen. Jag tillåter inte några former av lall eller oseriöst beteende på jobbet och ser alltid till att arbetsmiljön är professionell och fokuserad. Några andra erfarenheter jag har, som kan vara till stor hjälp i rollen som Marja Lisa-chef, är min vilja att samarbeta med andra företag, såsom Auto Experten och Båtbålaget. Jag har också erfarenhet av att hantera olika typer av brister inom arbetet och är van vid att snabbt hitta lösningar för att säkerställa att verksamheten fungerar smidigt.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina planer är att hålla Marja öppet så mycket och länge som möjligt. Jag vill arrangera exklusiva event, som rea, bilar och andra trevliga aktiviteter, samt sponsra event för att skapa en positiv och engagerande atmosfär. Mitt mål är att Marja ska bli den största och bästa verksamheten på servern. Jag vill uppmuntra alla spelare att förstå att Marja inte bara är en bilfirma, utan en av de största och mest centrala delarna av servern. Jag strävar efter att förbättra aktiviteten och ha en vänlig och engagerad personal. Min vision är att Marja ska vara en ännu större och mer framstående del av servern. Jag planerar att göra Marja till en plats där alla alltid är välkomna. Jag vill skapa en trevlig och inbjudande atmosfär där varje besökare kan känna sig bekväm och få den hjälp de behöver när de köper hos oss. Jag vill också se till att Marja Lisas får in nya bilar att sälja till medborgarna och att personalen har förmågan att hantera arbetsbelastningen på ett effektivt sätt. Min plan är att vara en aktiv chef och vara IG så mycket som möjligt. Jag strävar efter att skapa en aktiv och positiv arbetsmiljö inom Marja, och detta kommer att bli möjligt om jag får rollen som chef. Mina andra planer som chef är att också skapa en aktiv och allmänt bra styrelse inom Marja som möjligt. En annan plan är att säkerställa att vi alltid har ett fullgott lager av bilar, så att kunderna aldrig blir missnöjda.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min plan är att hålla en regelbunden aktivitet som chef och vara ingame så mycket som möjligt för att uppmuntra personalen att vara aktiva och engagera sig. Jag vill bygga upp en aktiv och lojal personalstyrka. Om jag blir chef kommer det vara på min main karaktär som jag främst kommer vara aktiv på.
Min aktivitet kan ibland variera, till exempel när jag behöver ta ledigt för att vara med familjen, men jag kommer alltid se till att det finns personal som kan ta hand om Marja Lisa i mitt ställe under sådana perioder.
Jag planerar att vara aktiv både på Discord och IG för att bibehålla en jämn aktivitet på Marja Lisa och för att uppmuntra alla inom UNIVE att alltid köpa sina bilar här. Jag vill också påminna folk om vår grundare, Marja Lisa Bäckhäst, så att alla kommer ihåg och uppskattar vår fantastiska VD. Ja, jag har både tiden och viljan att vara Marja Lisas chef. Jag kommer att se till att alla i personalen arbetar effektivt på Marja så att alla kan köpa sina bilar.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka