Accepterad Ebbeslur | Medlem ansökning (kkakann

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ebbeslur

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Cesar

Vad är ditt discord namn? Ebbeslur

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juni 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Benny King 23 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? social,aggresiv,egoisktisk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Benny kmr från danderyd och har levt ett liv i lyx, Han är uppvuxen i ett stort hus och massa pengar. Men under hela hans liv har han aldrig varit nöd riktigt. Han ville utforska världen för sig själv så han valde att vid hans 16 års dag resa till ett mindre rikt område han reste till ghettot även kallat möllan i malmö. På hans resa ditt var han spänd och nyfiken vad han skulle bemöta där. När han väll kom dit såg han massa uteliggare och hemlösa men det som skrämde han mest var alla orten grabbar spm skrek åt honom att dem skulle sncka med honom. Det sluttade med att han blev rånad. Detta gjorde benny ledsen och nu skulle han hem igen. Nu vill Benny att hans föräldrar ska dö så han får deras avrepningar och försätta leva ett rikt liv

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det ag kan bidra med är en rp på en hög nivå som kmr förbättra rp runt mig. jag kmr bidra med en seriös och sofistikerad rp vilket kommer skapa många roliga scenarion men även bra scenarion. ag kmr även bidra med en väldigt social rp,

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte endast spelar för sin egen vinning men utan att man spelar för att andra också ska ha det kul. Att man inte hela tiden prioriterar sig själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har beegott terror dåd vid sjukhuset och fick en permanent ban men fick unbann för någon dag sen. Jag lärde mig att rdma och skjuta oskyldiga aldrig är en bra ide för att båda parterna förlorar bara på det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait är en regel som handlarr om att du inte ska dra på dig piolisens uppärsamhet i onöden. Man ska inte störa dem. Vdm är att man inte ska döda folk med bilar och regeln finns för det är orelaliskisjkt

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka