Nekad ebbes12 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ebbes12

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Sebastiankallio3131/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Sebastian och är 12år gammal

Vad är ditt discord namn? tjobror2#8861

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kasper Gustavsson och är finsk Fast flyttade till Sverige i tidig ålder, Kaspers uppväxt var riktigt bra i början, Men han mamma dog när han va 2år gammal, då började det dåliga han fick då en låsas Mamma som hette Annie och hon värka snäll när hans pappa var där men när han inte va det så var hon ett monster, hon slog och tvinga Kasper att göra olika saker, men 2år senare så blev Kasper trött på allt och då sprang kasper hemifrån och SOC tog han och han hamnade på ett HVB hem och fick nya föräldrar,
många av dom var elaka men en dag fick han snälla föräldrar som hette Kristina och sven dom var gamla och snälla, dom gjorde allt för Kasper, sen 6år senare flyttade Kasper hemifrån och vill börja som polis eller sjukvårdare för han vill kunna hjälpa folk som sven och Kristina gjorde för han.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för man kan göra mycket mer och RP nivån blir mycket högre

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra men en bra RP nivå och göra mitt bästa för att ha en så bra stämning på serven som helst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? vet ej men någon gång lär man sig

Hur hittade du Unive? Jag sökte Fivem på Youtube och kom unive up då började jag titta på några videos och tyckte att unive var en bra server med många spelare så jag började spela på serven

Nekad, utveckla "vad innebär det att spela för motpartens vinst i scenario?". Ansök igen om 24h!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka