Nekad ebbenj123 | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ebbenj123

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ebbe

Vad är ditt discord namn? ebbenj.tv

Vad är ditt födelsedatum? 6 September 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: mule berg 1998-11-11

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? kreativ hjälpasm trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär heter mulle berg och som liten Bode mulle i en fattig och alkohol missbrukande familj mulle blev mobbad i skolan för hans familjs dåliga missbruk han pappa slog han och hans mamma tills en dag när hans grannar ringde polisen och mulle och hans mamma blev räddade äfter 10 år så fick mulle höra om staden unive så nu väntar mulle på svar om han får bo i staden unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? en unik rp som ingen annan server har.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska kunna ta det när man förlorar ett senario och inte skriva en report dirket.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja när jag var ny till fivem gick jag in på unive och fråga varför jag inte kunnde slå folk på den här servern och fick en bann men jag lärde mig av mina mistag.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm random death match att man dödar någon utan anledning vdm när man använder sit fordon som vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? har varit medlem förut men blev av med den uttan att nån sa något.

Nekad
Anledning: Du har relativt nytt discord konto därav kommer vi inte godkänna dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka