Antagen Ebbe_almen | Chef-jobb ansökan [Mekonomen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ebbe_almen

Aktiv Medlem
Meddelanden
283
Reaction score
29
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du i verkligheten? Ebbe

Vad heter du på discord? Ebbe_almen

Ange ditt födelsedatum: 27 Juni 2007

Hur länge har du spelat på Unive? 4år totalt lämna så men stannat som längst 2 år

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef ja jag har många erfarenheter inom nästintill alla jobb som chef, jag har varit chef på väldigt många ställen och biträdande chef på många ställen. Jag är tidigare chef på Mekonomen, tidigare biträdande där och aktuellt biträdande där nu. Jag är tidigare chef på följande jobb: Securitas, Sjukvården, Q-Park, Auto experten, Gripen Taxi AB, Marja var även biträdande chef på Mekonomen för vecka sen de gjorde jag bra sa många Lisas.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer är att höja aktiviteten och att höja RP nivån allmänt på hela förtaget. Detta kommer jag göra genom att ha väl erfarna Personal Ansvariga som granskar varje intervju på bästa sätt och se till att dem kan 90% av frågorna och verkar ha en stabil karaktär som de håller en hög RP nivå på. Aktiviteten kommer jag se till att höja, och det gör jag lite på mitt egna sätt som jag nästan alltid gjort. Och det är att hålla lite belönings veckor lite då och då (från privat ficka). Detta vet jag om att folk kommer hålla aktivitet för, anledning till det är för att många är sugna på pengar och om jag göra såhär så blir Mekonomen mer aktivt och det kommer ske mer social RP och en stabilare version förtag kommer att byggas fram. jag kommer även saprka väldigt många då jag ser många inaktiva nu och sen kommer jag föröka få ner priserna och fixa vissa buggar så jag kommer även hålla utb där man lär sig saker om bilar då jag meckar själv irl

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Onsdag hela dagen fredag till söndag hela tiden orken finns
Måndag och tisdag och torsdag från 2 varje dag

Har du läst våra Regler? Ja

++++Rep, han vet verkligen vad han gör och han har sten koll på hur man får det aktivt och med en bra struktur!

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Godkänd! Du har valts ut som chef över yrket du ansökt till, lycka till med jobbet och hoppas du trivs!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka