Nekad Ebbe_almen | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ebbe_almen

Aktiv Medlem
Meddelanden
283
Reaction score
29
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199033249178/

Ditt Hex-ID: 11000013ff46d9a

Vad är din discord tagg? Ebbe_almen

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag sa att 320 va efterbliven

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade då tidigare blivit bannad i två dagar för jag hög grabb med machete vi satt och hade utb på meko sen blev det restart så jag skulle gå in, och dum som jag e får jag för mig säga att 320 är efterbliven, och då kommer Emilia in i samtalet jag sitter i och ber mig att vänta, då kom 320 och frågade mig om jag hade kallat honom efterbliven, jag svarade ja då för jag är en person som tar ansvar för mina handlingar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. . jag hade då tidigare blivit bannad i två dagar för jag hög grabb med machete vi satt och hade utb på meko sen blev det restart kulle gå in, och dum som jag e får jag för mig säga att 320 är efterbliven, och då kommer Emilia in i samtalet jag sitter i och ber mig att vänta, då kom 320 och frågade mig om jag hade kallat honom efterbliven, jag svarade ja då för jag är en person som tar ansvar för mina handlingar.Jag skriver för att överklaga en kommentar jag gjorde som jag nu inser var olämplig och oprofessionell. efterbliven" i ett samtal, och jag vill be om ursäkt för detta. Det var inte min avsikt att vara respektlös eller sårande. Jag uppskattar det arbete och engagemang som ägaren och teamet lägger ner på att skapa en fantastisk spelupplevelse för alla. Jag hoppas att ni kan se förbi min impulsiva kommentar och att jag kan få en chans att fortsätta delta i gemenskapen. Jag vill personligen be om ursäkt till 320

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var ej en felaktig ban då jag själv har gjort fel o jag tar ansvar över mina handlingar och erkänner att jag gjorde fel som kallade 320 efterbliven, jag tänkte inte efter när jag sa det så jag ber om ursäkt till 320,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat varit tyst sant inte säga mina åsikter jag ber så hemskt mycket om ursäkt jag gillar verkligen unive för rolig server och jag hade även kunna tänkt på mina handlingar bättre och jag hade även kunna lämna server om jag för bådas bästa men då jag insett att unive är bra server så vill jag verkligen spela där skulle även kunna haft mer tålamod med vänta på 320 skulle lägga in saker och inte tjata på 320 låtit han ta sin tid jag vet han gör allt han kan även om de inte märks dräkt så löser han de någon gång

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig tänkte även va försiktigt med vad jag säger för de kan såra folk

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka