- Meddelanden
- 93
- Reaction score
- 12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199125836819/
Vad är ditt namn i verkligheten? EBBE
Vad är ditt discord namn? ebbzterr#1660
Vad är ditt födelsedatum? 27 Februari 2008
Berätta om din karaktär. Det här är Ebbe granqvist han gillar fordom han har alltid velat jobba med fordom när han bler stor.Ebbe granqvist är en snäll och omtengsam och rolig person och som gillar att gällpa till.
Varför ska just du bli whitelistad? För jag läger ner mycket tid på servern och jag är bra på rp.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? FÖR DET ÄR DEN ÄNDA BRA SERVERN OCH DEN ÄNDA JAG SPELAR PÅ.
Hur hittade du Unive? Mina kompisar spelade på den och sa att det var bra RP på servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att blle bätre på rp och att rpt ska flyta på
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? NEJ JAG TYKER BARA ER SERVER ÄR BRA.
Vad är ditt namn i verkligheten? EBBE
Vad är ditt discord namn? ebbzterr#1660
Vad är ditt födelsedatum? 27 Februari 2008
Berätta om din karaktär. Det här är Ebbe granqvist han gillar fordom han har alltid velat jobba med fordom när han bler stor.Ebbe granqvist är en snäll och omtengsam och rolig person och som gillar att gällpa till.
Varför ska just du bli whitelistad? För jag läger ner mycket tid på servern och jag är bra på rp.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? FÖR DET ÄR DEN ÄNDA BRA SERVERN OCH DEN ÄNDA JAG SPELAR PÅ.
Hur hittade du Unive? Mina kompisar spelade på den och sa att det var bra RP på servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att blle bätre på rp och att rpt ska flyta på
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? NEJ JAG TYKER BARA ER SERVER ÄR BRA.