- Meddelanden
- 93
- Reaction score
- 12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199125836819/
Vad är ditt namn i verkligheten? EBBE
Vad är ditt discord namn? ebbzterr#1660
Vad är ditt födelsedatum? 27 Februari 2008
Berätta om din karaktär. Det här är Ebbe granqvist som är 21 År. Ebbe granqvist har alltid gillat bilar och alt med motor i sig han börja gilla bilar och alt men motrar i sig när han var 2 år. Han är en väldig hjälpsam person och gillar att hjälpa till och han är en väldigt rolig person. Han har haft en jobbig barndom pappan drack väldigt och hans mamma så han fick bo på barn hem.
Varför ska just du bli whitelistad? För det är den ända servern som är bra och jag läger ner väldigt mycket tid på servern.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? FÖR DET ÄR DEN ÄNDA BRA SERVERN OCH DEN ÄNDA JAG SPELAR PÅ.
Hur hittade du Unive? Mina kompisar spelade på den och sa att det var bra RP på servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? PÅ att bli bättre på rp och att det ska flyta på
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? NEJ JAG TYKER BARA ER SERVER ÄR BRA.
Vad är ditt namn i verkligheten? EBBE
Vad är ditt discord namn? ebbzterr#1660
Vad är ditt födelsedatum? 27 Februari 2008
Berätta om din karaktär. Det här är Ebbe granqvist som är 21 År. Ebbe granqvist har alltid gillat bilar och alt med motor i sig han börja gilla bilar och alt men motrar i sig när han var 2 år. Han är en väldig hjälpsam person och gillar att hjälpa till och han är en väldigt rolig person. Han har haft en jobbig barndom pappan drack väldigt och hans mamma så han fick bo på barn hem.
Varför ska just du bli whitelistad? För det är den ända servern som är bra och jag läger ner väldigt mycket tid på servern.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? FÖR DET ÄR DEN ÄNDA BRA SERVERN OCH DEN ÄNDA JAG SPELAR PÅ.
Hur hittade du Unive? Mina kompisar spelade på den och sa att det var bra RP på servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? PÅ att bli bättre på rp och att det ska flyta på
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? NEJ JAG TYKER BARA ER SERVER ÄR BRA.