Nekad Ebbe | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ebbzterr

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199125836819/

Vad är ditt namn i verkligheten? EBBE

Vad är ditt discord namn? ebbzterr#1660

Vad är ditt födelsedatum? 27 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Han var min bäste vän och kommer alltid att vara det. Jag lärde känna Peter redan som liten 3‑åring. Vi lekte varje dag och jag minns hur vi satt hemma hos honom och byggde med Lego och lyssnade på ett musikband som bara han hade. Den speciella lukt som de hade hemma kommer jag alltid att förknippa med Lego. Jag och Peter började i samma sport och vi var båda lika rädda men tillsammans blev vi modiga. Sen började skolan, Peter och jag gick i samma klass. Vi hjälptes åt med läxorna och stöttade varandra när vi blev retade.

Det var först när vi började på högstadiet som jag började märka att vi kanske inte var så lika i alla fall. Peter började umgås med andra personer som kom från mycket dåliga förhållanden. Han hade på något sätt mer gemensamt med dem än sin bäste vän som alltid funnits vid hans sida. Jag försökte fortfarande vara med honom men på något sätt gled han undan och till slut var det som om vi aldrig hade varit kompisar.

Varför ska just du bli whitelistad? FÖR det är den ända bra servern för det är bra rp och för jag läger ner jätte mycket tid på den:

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? FÖR DET ÄR DEN ÄNDA BRA SERVERN OCH DEN ÄNDA JAG SPELAR PÅ.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar spelade på den och sa att det var bra RP

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag aldrig pratar ooc eller inte bler banad

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? NEJ JAG TYKER BARA ER SERVER ÄR BRA.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top