Accepterad Ebbe | Whitelist ansökning [AFFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ebbzterr

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199125836819/

Vad är ditt namn i verkligheten? EBBE

Vad är ditt discord namn? ebbzterr#1660

Vad är ditt födelsedatum? 27 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Det här är Ebbe granqvist. Ebbe granqvist har haft en jobbig barndom hans mamma och pappa var alkolister så Ebbe granqvist fick bo hos sin Mormor och Morfar. Hans morfar var bilmekanickor och då ville Ebbe hjälpa till när han redan var två år sen då har han gillat motrar på motorcyklar och på bilar och allt som har med det att göra och då vila bli bilme karnikor. När Ebbe blev vuxen så ville han bara iväg så han hoppade bara på ett flyg och hamnade i den här stan. Ebbe är en väldigt rolig persson och gillar och hjälpa till.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag läger ner väldigt mycket tid på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? FÖR DET ÄR DEN ÄNDA BRA SERVERN OCH DEN ÄNDA JAG SPELAR PÅ.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar spelade på den och sa att det var bra RP på servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? PÅ bli bättre på rp och att rpt ska

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? NEJ JAG TYKER BARA ER SERVER ÄR BRA.

Senast ändrad:
Vidare till intervju, bra skrivet och gillar din tydlighet med vad du tycker om servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka