Nekad Ebbe | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ebbe

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ebbe

Vad är ditt discord namn? ahmed13.

Vad är ditt födelsedatum? 22 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Robert Persson och han är 20 år gammal. Han drogs tidigt in i det kriminella livet genom att han ville tjäna snabba pengar, så kändes det som att sälja knark var ett bra sätt att tjäna pengar. Med tiden så drogs han mer och mer in i kriminaliteten. Han fick där också högre positioner inom olika gäng och blev en större profil inom kriminaliteten. Han fick mer och mer problem med polisen också så att han behövde ligga lågt en del. Han hade också en väldigt tuff uppväxt och det var också en av andledningarna varför han drogs in i kriminaliteten. Han har förlorat många vänner också genom att de gick samma väg. Han slutade med kriminaliteten ett tag men han kom sedan tillbaka till den för att han kände att det var där han hörde hemma eftersom han tillbringat hela sin uppväxt typ som kriminell och därför så gick han tillbaka. Han är nu redo för ett nytt liv i sin gamla stad eftersom att han har varit borta från denna stad ett bra tag. Han gillar också att chilla med sina vänner och va på piren typ. Han är väldigt intresserad i bilar och sådanna saker. Typ saker som får en att verka rik. Typ som dyra kläder, dyra klockor osv. Han älskar sånt. Och nu när han är tillbaka i denna staden tror jag att han ser fram emot att hänga på piren och så.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social RP och rp som är roligt för båda parter på servern. RP handlar inte bara om att vinna hela tiden utan det är till för att man ska rollspela en karaktär och ha roligt. Liksom i verkligheten så vinner ingen scenarion osv hela tiden. Jag tycker att det även är roligt att spela rp även om man förlorar ett scenario för det är det rp handlar om att ha kul och rollspela en karaktär som ska vara så verklig som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska alltid spela för att vinna scenarion utan också spela så att motparten har roligt. Så att de också får en trevlig rp upplevelse. För det är jätte tråkigt med folk som bara spelar för att vinna hela tiden eftersom att då blir det inte lika kul om folk bara spelar runt regler för att vinna hela tiden. Det är viktigt att alltid tänka på hur de andra också upplever scenariot så att båda parter får en rolig upplevelse.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. Några exempel är RDM = Random deathmatch vilket betyder att man inte ska döda någon utan andledning man ska alltid ha en bra andledning till att döda någon person. VDM = Vehicle deathmatch innebär att man använder sitt fordon som ett vapen typ att köra över någon för att försöka döda de. Copbait är att man försöker ta polisens uppmärksamhet t.ex driftar framför de eller tutar eller något för att försöka få de att följa efter dig t.ex. Metagaming är när man använder discord för att t.ex få folk att åka till platser eller helt enkelt kommunicera genom discord och inte ingame. T.ex att man säger kom till piren i discord och så möts man där.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har rollspelat i typ 2/2,5 år spelade på unive för ett tag sen men tog paus med rp för ville fokusera mer på mig IRL. Men nu känner jag att jag är redo för att komma tillbaka.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja, jag har kopierat lite från min gamla ansökan så ni vet jag har inte kopierat från någon annan utan bara från mig själv

Nekad.
Anledning: Du har antigen skrivit fel discord tagg eller så är du inte med i vår discord.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du får ansöka igen direkt. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka