Nekad Ebbe | Ban överklagan [Sightly]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ebbzterr

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199125836819/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:582785545

Vad är din discord tagg? ebbzterr#1660

Vem var det som bannade dig? ~Kurt. Återstår:

Hur lång tid var din ban? 19 dagar och 23 h

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: grov powergaming ~Kurt. Återstår: 19 dagar 23 timmar 52 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Min kommpis körde i 200 km och kråkade sen står min kommpis up som det inte har hänt något men jag rpar på att jag har död an sen kom det två i en rs6a och skrev att det var powergaming men det tycker inet jag föt jag rpa på det men inte min kompis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. MIn kommpis körde i 200 km och kråckade och då var det en rs6a som såg det men jag visökte rpa på att jag hade död och lag ner MEN MIN KOMMPIS STÅG UPP SOM INGET HADE HÄNT då skre dom att det var powergaming men det tycker inte jag för jag rpade på det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var en felaktig ban för jag rpa på det ialafal

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? sagt till min kommpis att inte köra så snabbt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka