Nekad Ebbe | Ban överklagan [Flinhc]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ebbe

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198902678979

Ditt Hex-ID: 1100001382c15c3

Vad är din discord tagg? Ebbe#7386

Vem var det som bannade dig? Flinhc

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är permanent avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: ngabtr Anledning: doxing Placerad av: Flinhc ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ⚠️En permanent avstängning går inte ut. Var god och respektera detta. ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de valde att banna mig för att jag skickade en bild på philips hus, det var absolut inte mening att doxa, menade inget illa med det jag gjort. Men förstår att det kan vara doxing. Jag ångrar som sagt riktigt mycket vad jag gjort, alla min vänner spelar på unive och därför vill jag komma tillbaka jag längtar efter att rpa på unive riktigt mycket, jag lovar att detta aldrig kommer ske. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för detta och det kommer aldrig att hända igen. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt beetende. Jag förstår så klart att detta är inte så friskt men tycker ändå att jag förtjänar en andra chans. Detta kommer absolut inte ske ingen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. När jag gjorde reglel brottet så var det jag och några av mina vänner som satt å lallade lite i en grupp chat, de tog liksom lallandet till en ny nivå. De satt och hetsade sen så gjorde jag samma sak mot dem, så jag ska inte skylla på dem något men ville bara säga det. Sen så blev det liksom en dålig stämning och jag var väldigt korkad och sedan så skickade jag en bild (på philips hus) som jag hade fått skickad av min kompis i pm. Och sen skrev jag "Fint hus philip har" Jag förstår verkligen att detta var fel av mig och det kommer aldrig hända igen. Så jag vill verkligen be om ursäkt för detta. Jag förstår till 100% om ni inte vill ge mig en andra chans, jag lovar att jag aldrig kommer göra om detta, sen så är det erat val om ni vill ge en andra chans eller ej. Det blev liksom en dålig stämning när vi "lallade" i den där gruppen. Och det var riktigt dumt av mig att ta det till en ny nivå genom att skicka ut den där bilden. Jag var på dåligt humör och gjorde

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, jag ber så hemskt mycket om ursäkt och ångrar det jag gjort, även fast det är ett hus så fattar jag verkligen nu att jag gjorde fel. Ångrar till 100% det jag gjort och vill gärna komma tillbaka. Som sagt så ber jag om ursäkt för mitt riktigt dåliga beetende. Jag vill främst be om ursäkt till philp för det jag gjort. Lovar att det aldrig kommer hända igen.
Att jag gjorde detta var extremt fel och jag känner verkligen skuld för det jag gjort. Sen om du vill ge mig en chans eller inte, det är upp till dig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag är lite osäker på exakt hur måna bans jag har men de flesta är ganska gamla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka efter lite och inse att det räknas som doxing, dumt av mig.
Jag hade även kunnat tänka efter mycket mer.
Detta var riktigt dumt av mig och jag kommer aldrig göra om det.
Som på min förra ansökan så blev jag nekad av flinhc för "oacceptabelt beetende"
jag fattar att det är det, men jag tycker att jag förtjänar en till chans.
Detta kommer ABSOLUT inte ske igen, jag lovar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det har jag att jag aldrig mer ska skicka bilder på andras hus. Tack för denna lärdom, den kan vara bra att ha i framtiden.
Så jag kommer aldrig aldrig aldrig att göra om detta, det var bara korkat gjort. Jag ber om ursäkt för detta philip.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka