Nekad Ebbe | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ebbe

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198902678979/

Ditt Hex-ID: 1100001382c15c3

Vad är din discord tagg? Ebbe.#1507

Vem var det som bannade dig? El Brũnto

Hur lång tid var din ban? 15 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bannadunive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för att jag gjorde extremt fel genom att combat-logga i ett scenario. Detta var väldigt fel av mig och jag ångrar verkligen nu att jag gjorde detta. Jag ångrar det jag gjorde så mycket och jag kommer inte göra om det. Jag tänkte inte när jag loggade jag bara loggade utan att ens tänka. Det var riktigt dumt gjort av mig och jag har all förståelse för varför staffsen valde att banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inne och rpade med mina vänner och ba chillade, sen så åkte vi ner till weedet, då såg vi våra gamla fiender la onda. Vi sa att vi hade löst det och allt och sen så frågade dem om vi hade betalt våra 500 tusen, då sa vi att vi hade löst det med bossen och så, sen så följde dem efter oss till marja lisas där vi krockade och sen så riktade de på oss och då loggade jag. Sen en kort stund efter så såg jag att jag inte hade några roller kvar och då var jag bannad i 15 dagar. Jag ber om förlåtelse för detta. Jag f8a quita och jag fattar verkligen att det är oacceptabelt beteende. Men jag ville bara fråga om en ny chans. Detta förstår jag inte är acceptabelt men jag ville bara fråga om en ny chans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var rätt av El Brunto att banna mig, jag gjorde verkligen fel och han bannade mig. Det var helt rätt av han. Jag gjorde ett regelbrott och jag blev bannad. Det är inget fel i det. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det jag gjorde och jag kommer absolut inte göra om det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den ända bannsen jag kommet ihåg var när jag blev bannad för emote abuse och blev blackad. Jag gjorde aldrig om det jag blev bannad för.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i att logga och fortsätta scenariot. Detta var dumt av mig och jag kommer absolut inte göra om det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag absolut inte ska logga mer för då kommer det att leda till konsekvenser! Det är riktigt dumt att logga för då kommer man att bli bannad och det är inte bra, det blir också riktigt tråkigt för de andra efter som man inte kan fortsätta scenariot.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, Absolut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka