Ebbe
Icke Medlem
- Meddelanden
- 72
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ebbe
Ditt discordnamn: Ebbe.#1507
Ange ditt födelsedatum 22 September 2008
Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag är kunnig inom staff-relaterade kommandon. Jag har också tidigare varit staff, jag sa upp mig då för att jag inte hade tid men också för att min dator inte var tillräckligt bra för att göra staff arbete. Nu så har jag mer tid för staff arbete men också så har jag en ny dator vilket betyder att jag kan lägga alla min energi på staff arbete. Jag kan mycket som t.ex hur man går på reports och sånt. Jag kommer också ha en bra ton i support när man pratar med människor. Det är viktigt att man i support har en bra ton och vet hur man ska göra i support för annars kan det bli jobbigt. T.ex att man ska låta den ena berätta sin del och sen den andra osv. De flesta sakerna som man gör som staff har jag erfarenhter inom. Förut sa jag upp mig men nu vill jag jätte gärna komma tillbaka och hjälpa till i staff teamet. Jag kommer att vara aktiv som staff och ofta svara på reports etc. Och ta support samt svara snabbt i pm. Jag är även aktiv, samt kan mycket om staff arbetet och jag brinner verkligen för unives framtid och jag vill jätte gärna bli staff för att hjälpa till. Jag kan även erbjuda mycket som staff, jag kommer att vara hjälpsam och specca väldigt mycket. Jag vill hjälpa till med staff arbetet, specca gå på reports etc. Jag vill så gärna vara staff och jag kommer att vara aktiv och specca regelbundet.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 15:30 - 20:00 (ibland lite senare typ 21/22)
Tisdag: 15:30 - 20:00 (ibland lite senare typ 21/22)
Onsdag: 16:00 - 21:00 (ungefär)
Torsdag: 16:00 - 21:00 (ungefär)
Fredag: 15:30 - 00:00 (om jag känner för d så kan jag va uppe till typ 03:00
Lördag: 10:00 - 23:00
Söndag: 13:00 - 22:00
Detta är ungefär mina tider.
Hur länge har du spelat på Unive? Typ 1 år.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, absolut, jag har tidigare varit staff här på unive, sedan har jag varit staff på lite andra serverar, men jag är kunnig inom staff-relaterade kommandon.
Här är olika staff kommandon:
/noclip - Du blir osynlig
/m - Du skickar ett dm till personen ingame
/ban - Du bannar någon
/unban - Du undbannar någon
/giveitem - Du ger en spelare ett item
/giveaccountmoney - Du ger en person pengar på ett Bank konto
/banhistory - Du ser spelarens antals ban
/announce - Du skriver ett viktigt medelande i ooc chatt
/revive - Du ger en spelare nytt ''liv''
/dv - Du tar bort en bil
/freeze - Du fryser en person
/unfreeze - Du unfrysar personen
/goto - Du går till en preson
/togglename - Du ser personens Steam/FiveM Namn
/toggleid - Du ser personens id
/svban - Du bannar någon i 1 timme
/sc - Du skriver i staff chatten
/sv - Du skriver i Servervakts chatten
/clearchatforall - Du rensar chatten för alla
/addkey - Du ger en peron en nyckel
/ooc Du skriver ett meddelande i ooc chatt för alla
/spec - Du spectatar en person
/specoff - Du slutar spectata personen.
/tpm Du går till en ''waypoint'' på mappen
/clearinventory - Du rensar en persons inventori i f2
/v - Du spawnar fram ett fordon
/bring - Du flyttar personen till dig
/skin - Du ger en spelare skin menu, (Karaktärens utseende & kläder)
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej
Ditt discordnamn: Ebbe.#1507
Ange ditt födelsedatum 22 September 2008
Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag är kunnig inom staff-relaterade kommandon. Jag har också tidigare varit staff, jag sa upp mig då för att jag inte hade tid men också för att min dator inte var tillräckligt bra för att göra staff arbete. Nu så har jag mer tid för staff arbete men också så har jag en ny dator vilket betyder att jag kan lägga alla min energi på staff arbete. Jag kan mycket som t.ex hur man går på reports och sånt. Jag kommer också ha en bra ton i support när man pratar med människor. Det är viktigt att man i support har en bra ton och vet hur man ska göra i support för annars kan det bli jobbigt. T.ex att man ska låta den ena berätta sin del och sen den andra osv. De flesta sakerna som man gör som staff har jag erfarenhter inom. Förut sa jag upp mig men nu vill jag jätte gärna komma tillbaka och hjälpa till i staff teamet. Jag kommer att vara aktiv som staff och ofta svara på reports etc. Och ta support samt svara snabbt i pm. Jag är även aktiv, samt kan mycket om staff arbetet och jag brinner verkligen för unives framtid och jag vill jätte gärna bli staff för att hjälpa till. Jag kan även erbjuda mycket som staff, jag kommer att vara hjälpsam och specca väldigt mycket. Jag vill hjälpa till med staff arbetet, specca gå på reports etc. Jag vill så gärna vara staff och jag kommer att vara aktiv och specca regelbundet.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 15:30 - 20:00 (ibland lite senare typ 21/22)
Tisdag: 15:30 - 20:00 (ibland lite senare typ 21/22)
Onsdag: 16:00 - 21:00 (ungefär)
Torsdag: 16:00 - 21:00 (ungefär)
Fredag: 15:30 - 00:00 (om jag känner för d så kan jag va uppe till typ 03:00
Lördag: 10:00 - 23:00
Söndag: 13:00 - 22:00
Detta är ungefär mina tider.
Hur länge har du spelat på Unive? Typ 1 år.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, absolut, jag har tidigare varit staff här på unive, sedan har jag varit staff på lite andra serverar, men jag är kunnig inom staff-relaterade kommandon.
Här är olika staff kommandon:
/noclip - Du blir osynlig
/m - Du skickar ett dm till personen ingame
/ban - Du bannar någon
/unban - Du undbannar någon
/giveitem - Du ger en spelare ett item
/giveaccountmoney - Du ger en person pengar på ett Bank konto
/banhistory - Du ser spelarens antals ban
/announce - Du skriver ett viktigt medelande i ooc chatt
/revive - Du ger en spelare nytt ''liv''
/dv - Du tar bort en bil
/freeze - Du fryser en person
/unfreeze - Du unfrysar personen
/goto - Du går till en preson
/togglename - Du ser personens Steam/FiveM Namn
/toggleid - Du ser personens id
/svban - Du bannar någon i 1 timme
/sc - Du skriver i staff chatten
/sv - Du skriver i Servervakts chatten
/clearchatforall - Du rensar chatten för alla
/addkey - Du ger en peron en nyckel
/ooc Du skriver ett meddelande i ooc chatt för alla
/spec - Du spectatar en person
/specoff - Du slutar spectata personen.
/tpm Du går till en ''waypoint'' på mappen
/clearinventory - Du rensar en persons inventori i f2
/v - Du spawnar fram ett fordon
/bring - Du flyttar personen till dig
/skin - Du ger en spelare skin menu, (Karaktärens utseende & kläder)
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej
Senast ändrad: