Nekad Ebbe | Ansökan till Servervakt [Deckz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ebbe

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ebbe

Vad heter du på discord? Ebbe#1507

Ange ditt födelsedatum 22 September 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Här är mina tider.

Måndag: 15:30 - 20:00 (ibland lite senare typ 21/22)
Tisdag: 15:30 - 20:00 (ibland lite senare typ 21/22)
Onsdag: 16:00 - 21:00 (ungefär)
Torsdag: 16:00 - 21:00 (ungefär)
Fredag: 15:30 - 00:00 (om jag känner för d så kan jag va uppe till typ 03:00
Lördag: 10:00 - 23:00
Söndag: 13:00 - 22:00
Detta är ungefär mina tider.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag började spela på unive oktober 2021 som icke medlem och sen så slutade jag med rp lite och sen började jag med det igen, sedan blev jag blackad och nu är jag tbx.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://media.discordapp.net/attachments/950419571100241950/1030835323745353869/unknown.png?width=605&height=193 Vissa är lite gamla ifrån när jag var ny och så.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har uppgiften att hjälpa staffsen, lära nya spelare och vara som vakter på servern precis som det låter. Servervakter har en viktig uppgift att banna/kicka spelare så de lär sig, det är inte bara en servervakts jobb men en del av det. En servervakt är till för att man ska kunna banna folk istället för att staffsen ska behöva komma direkt, man hjälper alltså staffsens arbete. T.ex om man är en streamer och så kommer någon och VDMAR dig, alltså streamsnipar så kan du som servervakt banna personen direkt. Du kan även ressa ifall någon skulle råka slå till dig med t.ex ett vapen så du dör. Så slipper du skriva report och vänta på att staffsen ska ressa dig.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att det är bra att vara, så man kan lära nya spelare och så man kan banna folk direkt och göra så att de lär sig. Det är också bra för att man kan också dva bilar ifall det behövs, det ska inte abusas men t.ex om man ska ta ut sin bil och så är någon annans bil där det är en röd cirkel och så är den upp och ner och den är där helt öde, då kan man dva den. Jag har även tidigare erfarenheter som SV har tidigare varit det så jag kan en del om det.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse och korruption är om man t.ex skulle vara i ett skottscenario, du blir nedskjuten och då ressar du dig själv så att du kan skjuta ner de andra och vinna scenariot, detta är ett exempel på ganska grov SV-abuse men det finns också lite mindre grova saker, alla kommandon som en sv har går att abusa, du kan t.ex använda /kick kommandot för att kicka alla i en kö för att komma fram snabbare. Detta är ett exempel på lite abuse. Korruption kan t.ex vara när man gör saker med sina perms för att t.ex hjälpa en kompis. Det är typ det abuse är också att man använder sina perms på fel sätt.

Ber om ursäkt för att jag skrev lite, jag lovar att jag kommer att vara bättre på intervjun ifall jag blir vidare.

Nekad, Bara haft medlemsrollen i 13 dagar, du måste ha burit den rollen i 1 månad

Tillbaka