Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Eebbaa/
Vad är ditt namn i verkligheten? Ebba
Vad är ditt discord namn? Ebba#2185
Vad är ditt födelsedatum? 6 Oktober 1998
Berätta om din karaktär. Har två alternativ jag vill spela. Om det är möjligt hade jag velat ha min karaktär Lisa Prick som använder ett pedskin jag kan länka om admin orkar lägga in den. Ingen aning om ni har sett mig spela henne tidigare men jag har streamat henne mycket och jag har bidragit enormt till RP-Community med denna karaktär, om jag får säga det själv.
Lisa är:
Ålder: 11 år
Familj: Fosterfamilj hos Inga-britt
Favoritfärg: Gul
Umgänge: De flesta
Gillar: Att vara cool
Ogillar: Socialen och popo
Diagnos: ADHD och dyslexi
Aktuell sysselsättning: Eget företag (Svärburken AB) och chef överallt
Alternativ 2 är utan pedskin, Molly är:
Ålder: 18 år (19 i december)
Familj: Mamma Anna, Pappa Johan och storebror Jonas
Favoritmat: Panpizza och korv
Umgänge: Alla som är trubbelsökare
Gillar: Att festa och hitta på olagligheter
Ogillar: Aina bre och all form av jobb
Aktuell sysselsättning: Arbetslös
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Kommer bidra med komiskt RP som får folk att skratta och vilja RPa oftare. Strävar alltid efter att alla i RPt ska ha något att vinna av scenarion. Alla ska kunna ha kul tillsammans oavsett typ av scenario.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Känns som att det är en aktiv och rolig server.
Hur hittade du Unive? Genom COSMO_BT
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa roliga scenarion och att ha kul.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att skapa gemensamt RP där alla får en chans att vara med och bidra. Vill spela välkomnade karaktärer där alla mina karaktärer ska kunna vara inbjudande för folk att gå med i scenarion.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nope. Vill, men har inte hittat rätt server för mig.
Vad är ditt namn i verkligheten? Ebba
Vad är ditt discord namn? Ebba#2185
Vad är ditt födelsedatum? 6 Oktober 1998
Berätta om din karaktär. Har två alternativ jag vill spela. Om det är möjligt hade jag velat ha min karaktär Lisa Prick som använder ett pedskin jag kan länka om admin orkar lägga in den. Ingen aning om ni har sett mig spela henne tidigare men jag har streamat henne mycket och jag har bidragit enormt till RP-Community med denna karaktär, om jag får säga det själv.
Lisa är:
Ålder: 11 år
Familj: Fosterfamilj hos Inga-britt
Favoritfärg: Gul
Umgänge: De flesta
Gillar: Att vara cool
Ogillar: Socialen och popo
Aktuell sysselsättning: Eget företag (Svärburken AB) och chef överallt
Alternativ 2 är utan pedskin, Molly är:
Ålder: 18 år (19 i december)
Familj: Mamma Anna, Pappa Johan och storebror Jonas
Favoritmat: Panpizza och korv
Umgänge: Alla som är trubbelsökare
Gillar: Att festa och hitta på olagligheter
Ogillar: Aina bre och all form av jobb
Aktuell sysselsättning: Arbetslös
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Kommer bidra med komiskt RP som får folk att skratta och vilja RPa oftare. Strävar alltid efter att alla i RPt ska ha något att vinna av scenarion. Alla ska kunna ha kul tillsammans oavsett typ av scenario.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Känns som att det är en aktiv och rolig server.
Hur hittade du Unive? Genom COSMO_BT
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa roliga scenarion och att ha kul.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att skapa gemensamt RP där alla får en chans att vara med och bidra. Vill spela välkomnade karaktärer där alla mina karaktärer ska kunna vara inbjudande för folk att gå med i scenarion.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nope. Vill, men har inte hittat rätt server för mig.