Nekad Eazy69 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eazy69

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199007603162/

Ditt Hex-ID: steam:11000013e6d19da

Vad är din discord tagg? .eric#3281

Vem var det som bannade dig? Fini AC

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: CEAA7703-30AD-4E83-B491-026117379ECA.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hade nämligen monthly eulen som för övrigt är borta nu och jag har inga tankar på att köpa de igen eller köpa något liknande fusk igen eftersom de va dumt och efterblivet gjort och de fick mig bannad på den servern ja kör på och alla mina polare kör på.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade ju då som sagt monthly eulen och jag använde inte det på unive utan jag använde de på en Amerikansk 100k or die server endast för skojs skull och för att trolla me vänner. Jag hade inga tankar på att använda de på unive eftersom att jag spelar dagligen på unive och de är även här alla mina polare är, de finns ingen annan server än unive ja kan tänka mig köra på heller för de andra e keffa som fan och alla mina vänner e som sagt här, däröfr har jag med andra ord ingen som helst anledning till att fuska på unive eftersom jag verkligen inte vill bli bannad här och för att man då förstås inte ska fuska, vilket jag lärt mig nu i efterhand. Men jag körde upp för en backe i en bil med min polare och sedan så blev jag bara bannad. Anti cheatet måste ha hittat att jag hade haft igång fusket tidigare eller att de fanns på min dator och då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Helt korrekt ban, man ska inte fuska oavsett server och att jag köpte eulen var bara bortkastade pengar och jag önskar nu i efterhand att ja inte hade skaffat de från hela början. Jag har nu gjort 3 eller 4 ban överklagningar som blivit nekade men ber verkligen om en andra chans att få komma tillbaka och få rpa me mina vänner igen, om ja nu skulle va en fuskare så kommer ju anti cheatet detecta de igen och då blir jag bannad, men de kommer de inte eftersom ja slutat me sån skit.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Unive va min första server nånsin, då hette de dock Multi staden men då var jag som sagt ny till rp så har blivit bannad för ooc och sunt förnuft då eftersom jag inte visste hur man fick på push to talk och att jag inte visste mycket om regler men har lärt mig massvis och nu kan jag hålla en överlag bra och hög rp nivå.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle aldrig köpt eulen från hela början, eftersom de är lätt att vara efter klok så har jag ju nu insett vilken tabbe de va att göra de och ångrar de grovt, ber verkligen om att du kan skriva till anti cheatet att ta bort min ban då jag vill komma tillbaka och visa va ja går för, och för att unive va min första och enda server i 3 år så kan inte ba byta sådär.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja självklart har jag de, som jag nämnde tidigare så kommer ja aldrig skaffa något liknande igen. Och ifall jag får chansen att bli unbannad så kommer jag att bevisa att de va helt korrekt val

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja såklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka