Nekad Eazy69 | Ansökan till Servervakt [Deeypz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eazy69

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Eric

Vad heter du på discord? Eazy🦍#1904

Ange ditt födelsedatum 2 Mars 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagar 16-22 och på helger 13-02

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit medlem sedan sommaren 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Lyckas inte få fram bilden men 30 bans, de är mest lall för 2 år sedan när jag var ny på rp

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att underlätta staffsens arbete genom att minska lall med bans/kicks eller helt enkelt varningar. En servervakt ska även vara en förebild för andra på servern och vägleda andra genom rpn.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har varit servervakt 2 gånger innan och jag tycker om ansvaret och uppgiften man har som servervakt. Jag vill hjälpa till med att minska lall då jag ofta stöter på folk som lallar och sänker den generella rp nivån.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Två vanliga fall av korruption av sv permsen är att man revivar sig själv för att få upp maten/drickan för att man inte orkar köpa de på butik. En annan slags korruption kan vara toggleid för att se genom väggar och använda de som fördel som till exempel Krim i ett skott scenario.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka