eazxmpt
Icke Medlem
- Meddelanden
- 15
- Reaction score
- 0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 795965784869961739
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag tyckte att jag hade lite pengar och då väljer jag att ta ut pengar ifrån jobb kassan.. Det var riktigt dumt och jag ångra mig direkt efter och förstod vad jag hade gjort för jag tänkte uppenbarligen inte efter innan jag gjorde det.
Tar du ansvar för det som hände? Absolut det var riktigt dumt.
Vad har du lärt dig sedan dess? Att inte vara korrupt och absolut inte ta ut pengar ifrån jobb kassan för det är ingen ursäkt
Varför ska vi ge dig en till chans? För jag tror att jag kan bidra till servern på flera positiva sätt.
Har du bevis som stödjer din överklagan? inte som stödjer
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 795965784869961739
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag tyckte att jag hade lite pengar och då väljer jag att ta ut pengar ifrån jobb kassan.. Det var riktigt dumt och jag ångra mig direkt efter och förstod vad jag hade gjort för jag tänkte uppenbarligen inte efter innan jag gjorde det.
Tar du ansvar för det som hände? Absolut det var riktigt dumt.
Vad har du lärt dig sedan dess? Att inte vara korrupt och absolut inte ta ut pengar ifrån jobb kassan för det är ingen ursäkt
Varför ska vi ge dig en till chans? För jag tror att jag kan bidra till servern på flera positiva sätt.
Har du bevis som stödjer din överklagan? inte som stödjer
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja