Accepterad Eaxarex | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eaxarex

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? ilovemilfs8388

Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter alex lesnik fööd 2000-01-03 då har han 24 år gammal han har varit kriminel som kriminel livet han runt mycket vapen och droger det var mycket stress och mycket press på hans axlarna han tog ofta droger och invållverade sig i saker som reskerade hans frihet hans lille bror var ofta orolig för honom och alex var ofta orolig för sin bror att hans liv skulle fånga upp till hans lille bror alex skulle köra en stor last dråger Alex hade en dålig känsla så han tog med sig ett vapen innan han körde kramade han sin lille bror och sa vad som än händer jag kommer tillbaka hans lille bror fattade inte men var riktigt orolig han skrev till Alex en lång text om hur han känner sig och alex bröjar gråta och han kör som en idiot han krockar och polisen tog honom han dömdes för grovt narkotika brott olovlig körning vapenbrott etc han skrev ett brev till sin lille bror om du tänker på mig tänk det är min sista gång jag riskerar min frihet och tid jag missar med vår familj jag har varit borta ett tag men kommer vara borta lite till men har inte kunnat vara där för dig det jag kommer aldrig ta droger igen när jag kommer ut du kommer få se mig din riktiga bror jag ska sluta med den här skiten- Alex vill lämna det kriminela livet och satsa på något större något bättre för han och hans familj. hans intressse är att hjälpa stoppa krimminela

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra en hög rp nivå har spelat mycket fivem rp har 1000+ timmar på fivem rp så har en ganska hög rp nivå och blir inte sur enkelt så kommer inte gå och bli ett svin till alla och kalla alla horungar på torget för att nån rörde min bil.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska inte bara går för att vinna man ska gå för att ha kul och att ha bra rp man kan inte sitta och skita i rpn för att man är sur för att man håller på att förlora ett senario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Sunt förnuft det betyder ungefär tänk efter. rdm random death match man ska inte gå runt och sjukta alla som att man har fått psykos vdm samma sak fast med en bil

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag har haft krim och medlem på unive innan

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tog en del av mitt liv och vände några twists i min karaktärs liv

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka