Nekad Eaxarex | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eaxarex

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Eaxarex677/

Ditt Hex-ID: 1100001371eaafb

Vad är din discord tagg? ilovemilfs8388

Vem var det som bannade dig? Sp0ky_

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image_2024-12-08_162809471.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte det står duping på fivem bannen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Asså när jag vakna och skulle spela va jag bannad så vet inte exakt men vet att jag va på advokatbyrån för jag jobbar där

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban för jag har aldrig dupat på servern

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg mina tidigare bans kommer ihåg dock att jag blev bannad för powergaming typ 2 år sen och för jag pratade ooc men mer än det kommer jag inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte vad jag gjort fel för jag har inte dupat om det finns en annan anledning så snälla säg för jag har inte gjort nått som skulle göra så jag får perm ban man har ju små powergamat då och då när man e helt själv typ 3-4 på natten och ingen är nära men det är ju inte en perma ban

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej för tycker det va en fel placerad ban

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka