Nekad eatsmasken | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eatsmasken

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199002414852/

Ditt Hex-ID: 11000013e1def04 DET ÄR NÅGOT MED MITT HEX DÅ NÅGON PRATAR OOC PÅ EN POLISSTATION VILKET INTE ÄR JAG

Vad är din discord tagg? eatmasken#1786

Vem var det som bannade dig? någon av unives servervakter

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: korrupt Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag hörde från en servervakt på mitt möte att det var okej att sälja importer på marjas för inköpspriset så vi som var på mötet trodde det så om någon ville köpa en import för 50 miljoner så köpte vi in det åt han men tydligen så sa bara servervakten det för att kunna köpa 3 imports som han ville ha så han ljög för att få köpa sina import bilar. Servervakten var provanställd i 3 timmar och han utnyttjade marja lisas för att köpa sina importbilar. Alla som har köpt in en bil i marja lisas har blivit bannad. Jag var biträdande chef på marja lisas och jag hade ingen information när jag blev anställd, det var 0 anställda och chefen innan mig blev sparkad. Eftersom att jag inte hade någon information om vad man fick göra och vad man inte fick göra så litade jag till 100% på en servervakt men tydligen så ljög han och jag fick ta smällen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom in på datorn och försökte gå in på servern men det gick inte och det stod att jag hade blivit bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga både och. Jag gjorde helt fel och lita på fel person men jag tycker ändå att man ska kunna lita på servervakter. Att bli bannad permanent över att en servervakt ljuger för mig om vad man får göra och vad man inte får göra känns väldigt surt då jag verkligen brinner för unive och marja lisas. Jag tycker att H1 KALLE (servervakten) borde bli av med sin medlemskap och servervakt då han ljuger för sina medlemmar för att få grejer han vill ha. Jag fattar inte hur han fortfarande har sina roller då han verkligen inte förtjänar en plats på unive! Det står inte i reglerna heller att man inte får köpa importer

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ingen aning hur många avstängningar jag har men alla har varit små grejer och klantiga fel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat att inte lyssna på H1 kalle (servervakten) och ta reda på om man fick köpa eller inte själv men eftersom att han var servervakt så är det självklart att jag lyssnar på honom. Jag tycker verkligen att man ska få lita på servervakter utan att sånt här ska hända. Man ska kunna lita på servakter och staffs men från och med nu kommer jag aldrig kunna göra det igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja såklart jag har! Jag har lärt mig att man inte får köpa in importbilar och att man inte ska lita på alla! Men jag har märkt hur unive var en så otroligt rolig och bra server som har lärt mig sjukt mycket så jag vill verkligen så sjukt mycket bli unbannad. Det har gått typ 2 veckor nu och jag känner att jag vill börja spela igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag fattar

Senast ändrad:
Du vet mycket väl varför du är bannad och av vem, så vet ej vad du menar med servervakt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka