Accepterad eatmasken3 | Ansökan till Servervakt [Shasta]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eatmasken3

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Lundmark

Vad heter du på discord? eatmasken

Ange ditt födelsedatum 22 November 2004

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet består av utbildning från morgon till lunch på vardagar precis som alla andra. På kvällen spenderar jag min tid inne på Unive och rollspelar som polis. Det brukar bli ungefär 4 timmar om dagen på vardagar. På helger är jag ledig vilket innebär att jag har tid att spendera mycket tid inne på servern vilket i detta fall är positivt om man vill ta emot en tjänst som servervakt. Det kan bli upp till cirka 6 timmar om dagen vissa dagar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Första gången jag var medlem var 2021 men mitt intresse för FiveM har gått upp och ner och därmed har det blivit att jag har behövt ansöka om till medlem ungefär 3 gånger. Nu har jag varit medlem i cirka 3 månader.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Aldrig

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att stödja staffs med deras dagliga uppgifter ingame. Som servervakt håller man servern ren från olika lallare som förstör eller förhindrar rpn. Som servervakt vill strävar man efter att bannlysa eventuella lallare/problemspelare som förstör miljön runt omkring sig. En servervakt rollspelar precis som vanligt men har tillgång till att avvisa spelare som inte tar det på allvar/bryter mot serverns regler. Servervakter hjälper alltså staffs med att hålla servern rent från lallare, det gör så att staffs kan spendera mer tid på mer seriösa problem så som konflikter i support ärenden.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag upplever mycket störningar och lallare som förstör rpn i min miljö. Som polis möter man många spelare som inte tar sitt rollspelande på allvar/innehaver en rp som är väldigt oseriös. Jag som tidigare varit staff här och på många andra olika servrar är perfekt då jag har fördjupade erfarenheter om regler och kommandon och hur man skall agera. Jag känner även att servervakt är en perfekt start för mig som nu vill bli en större del av servern igen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att missbruka sina perms, dvs. Banna utan anledning, missbruka sin tjänst osv… Det kan förekomma genom att man blir sur och vill banna bara för att man kan eller för att man i andra olika scenarion vill ha försprång. Ett stort missbruk är även att man rollspelar med toggle id på.

Vidare till muntlig intervju. OBS! du har endast 48 timmar på dig att ta intervjun, Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka