Nekad easy33 | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

easy33

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? mio

Vad är ditt discord namn? 33easy.

Vad är ditt födelsedatum? 1 Oktober 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: mio messelt 24år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll rolig arg

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mio, född år 2000, växte upp i en förort till en svensk stad, Råby. Hans familj levde under knappa ekonomiska förhållanden. Båda hans föräldrar var arbetslösa, vilket skapade en konstant kamp för att få ihop tillräckligt med pengar för att täcka nödvändiga utgifter som mat, kläder och hyra. Råby är en plats där många familjer kämpar med liknande ekonomiska utmaningar, och Mio lärde sig tidigt att värdera det lilla han hade. Skolan var en viktig plats för honom, inte bara för utbildningens skull utan också för den stabilitet och struktur det erbjöd. Trots de ekonomiska utmaningarna, strävade Mio efter att göra det bästa av sin situation och drömde om att en dag kunna skapa en bättre framtid för sig själv och sin familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att ta rp seriöst samt ha roligt med vänner

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tillexempel om någon dödar mig i ett sicenario ska jag inte hoppa support bara för att vina ett sienario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja en gång råkade jag prata ooc när min mamma kom in i rumet och jag hade inte puch to talk på men där efter satt jag på det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm vdm metagaming prata ooc powergaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag kommer ta den här rp till next level

Hej @easy33
Du får inte heta samma sak ig som du gör IRL. Därför behöver du kontakta en mod för namn byte. Det gör du enklast genom att hoppa support.

Besvara detta meddelande när det är gjort.
Du har 24h på dig innan din ansökan automatiskt nekas.

Nekad.
Anledning:
ej svarat

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka