Nekad Eastbranch | Whitelist ansökning [Måns Erik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eastbranch

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198353850183/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Wedemar

Vad är ditt discord namn? Eastbranch#5620

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2001

Berätta om din karaktär. Snäll som en teddybjörn på utsidan. Utstickande namn som passar en basig kille så att säga. Nyinflyttad lugn person som bara drar sitt lass till samhället. Spelat på tidigare servrar så har lite erfarenhet i bagaget. Tycker det är kul att träffa nya folk och helt enkelt bara ha kul. Men det inget vet, är att Fabian Tvättbräda ibland ger sig ut på nattäventyr när ingen tittar för att dryga ut dagskassan. :)

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är så aktiv som jag försöker varje dag och kommer spela om jag ej är bortrest eller gör något annat. Rollen whitelist är en stor roll, det är faktiskt ett ansvar att ha rollen whitelist och det är ett ansvar att ha rollen. Och jag skulle gärna vilja vara med det :)

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? När man är whitelist så måste man kunna reglerna på servern och man måste respektera staffsen och alla andra på servern vilket jag gjort hittils jag spelat på servern och vill fortsätta med det.

Hur hittade du Unive? Genom en kompis som spelar på denna servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Inget speciellt. Vill kunna spela på servern seriöst och kunna göra med grejer som medborgare. Jag kommer alltså ta mitt rollspel till en högre nivå vilket skulle vara kul.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelade lite på SwedishNightRP innan jag fick denna servern av en kompis och denna var mycket bättre och seriösare.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top