- Meddelanden
- 29
- Reaction score
- 2
Användarnamn: eagrinder01BOSS
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198853162579/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: eagrinder._.
Vad är din discord tagg? eagrinder#2271
Var är du bannad? Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Erorr: The user i banned from this guild.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hmmmm jag vet inte för några dar sen blev jag bara bannad vet inte varför fast jag skulle vilja veta
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vet inte
jag kanske hade gjort nått dumbt 
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det kanske var mig eller inte
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldrig blivit bannad på discord servren innan
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte om jag hade gjort fel
fast om jag har gjort ett fel ska jag fixa det 
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag vet inte om jag gjorde något dumbt
jag kanske gjorde fel
om jag har gjort fel så ska jag inte göra något dumbt och följa reglerna
.förlåt om jag har gjort nått.
Har du läst våra regler? Ja
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198853162579/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: eagrinder._.
Vad är din discord tagg? eagrinder#2271
Var är du bannad? Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Erorr: The user i banned from this guild.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hmmmm jag vet inte för några dar sen blev jag bara bannad vet inte varför fast jag skulle vilja veta
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vet inte
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det kanske var mig eller inte
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldrig blivit bannad på discord servren innan
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte om jag hade gjort fel
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag vet inte om jag gjorde något dumbt
Har du läst våra regler? Ja