Accepterad Eagle | Whitelist ansökning [Lucky]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eagle

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Eagle

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198856065301

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? dr.#0001

Vad är ditt födelsedatum? 20 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär är vid namn Christoffer Andersson är en positiv och väldig snäll och omtänksam person som är en gammal jänkare på 30 år som nyligen har sparat upp till lägenhet i östra stockholm. Christoffer jobbar som Bensin Tankare och kör ett jäkla last fram och till backa dag ut och dag in. Men på fritiden brukar han och sina polare åka och ragge runt och lyssna på Rövballebandet. Han äger även en imapala 58 som han har satt in en gammal Audi motor i så den blåser om många bilar på motorvägen. men han har också en negativ sida han kan knappt skriva sitt egna namn! han bodde även i norrland i ungdomen

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer kunna bidra med mycket hög rp nivå och seriös rollspel Kommer även delta i scenarion och skapa scenarion.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag anser att jag skulle kunna platsa på Multistaden då jag tar rollspelen seriöst och utför en bra och seriös roleplay, jag har inte så mycket erfarenheter men jag vill gärna lära mig!

Hur många timmar har du på FiveM? 17 timmar!

Hur hittade du Multistaden? fivem serverlist!

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej har bara blivit bannad på färjestaden för jag råkade köra in i en bil annars inget

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, har ingen annan server för tillfället

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka