Nekad E90 | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E90

Icke Medlem
Meddelanden
188
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198848762571

Ditt Hex-ID: 110000134f562cb

Vad är din discord tagg? E90#3476

Vem var det som bannade dig? QT

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ban_QT.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning, tänkte gå in för att ta en liten runda då jag inte spelat på kanske någon månad liksom. Kommer tillbaka till detta meddelandet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kommer inte ihåg att jag gjort något då jag faktist lärt växt upp och mognat till lite.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Antar att bannen vart felaktig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för copbait, krim utan krim, vdm, rdm, powergaming samt OOC ingame. Detta var under en period som jag inte alls tog rp seriöst, jag visste knappt vad dessa begrepp betydde. Dock idag har jag ändrats och kan nästan alla regler utan till vilket jag ser positivt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kan ej svara på frågan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det stämmer att jag tidgare lärt mig från 95% av mina tidigare bans har jag, men denna är jag lite osäker på.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Eftersom QT inte är staff längre så taggar jag en högre uppsatt som får kika på detta!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka