Nekad E90 | Ban Överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E90

Icke Medlem
Meddelanden
188
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198848762571

Ditt Hex-ID: 110000134f562cb

Vad är din discord tagg? E90#3476

Vem var det som bannade dig? San

Hur lång tid var din ban? 5 dagar men 1 dag nu

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ja.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att san valde att banna mig och mina två kompanjoner eftersom att personen inte såg scenariot från början. Saken var den att han såg delen där vi krockade och hade ett större motto än att fokusera på något mindre som även var lite dsync från alla håll

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och två av mina vänner som är påväg mot banken för lite ärenden. En bil eller närmare sagt en monstertruck med två personer inuti väljer att köra över våran bil flertal gånger. Som en helt normal människa under sunt förnuft gör väljer vi att köra efter de ett bra tag. Vi ser hur personen byter fil på motorvägen fram och tillbaka, vi märker även hur han kör över orealistiska väg objekt utan att sänka farten det minsta lilla. Han körde av bron och vi väljer att hålla oss på bron då vi inte har en så anpassad bil för just det regelbrottet (powergaming). Alltså väljer vi att hålla koll på bilen medans vi kör runt eller efter bron. När vi väl har gjort det så råkar en av mina vänner flygga ut ur bilen då på hans kräm vi krockade i ett träd, jag antar att det hände så för san också. I och med att föraren såg detta så var bilen paj för honom då vi lagar den. Vi försökte då att få tag på de i monstertruckens id. Men det verkade sluta sämre än förväntat.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ok. Jag tar den som en korrekt ban och jag ber om ursäkt, men det var texture loss på min skärm vilket är en acer VG240Y V, samma skärm som matte malk har. Jag hade texture loss och kunde inte se vad vi krockade i och kunde inte anpassa mig till rpn. Därför tycker jag delvis den var felaktig men från inte staffen utan fivem.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har haft ett tag... Dock var jag icke medlem, sen har det varit sedan december 2020.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag tror inte det i nuläget eftersom bannen har redan passerat 4 dagar. Jag kan inte göra något annat än att stirra i taket och pilla ut mitt navelvax.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut kan man göra annorlunda. Dock i detta fallet vet jag inte riktigt vad som hände men jag kunde säkert göra en större skilland. Något jag ska tänka på ifall detta eller liknande scenario uppkommer igen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka