Accepterad E90 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E90

Icke Medlem
Meddelanden
188
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198848762571

Ditt Hex-ID: 110000134f562cb

Vad är din discord tagg? E90#3476

Vem var det som bannade dig? Ljungen

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vad jag har fått höra har min bror spelat när jag har gått ut. Han heter daniii på dc, sist var han polis. Han har tydligen vart inne på mitt konto för att han inte vill bli bannad. Jag tror inte ens han vet att man blir ip bannad, men men. Enligt en av hans vänner som jag också känner så har han gått runt och bland annat skjutit och tydligen vart med om nån kidnappning, jag vet inte helt ärligt, jag frågade när jag skulle komma in i unive dagen efter ifall han har gjort något i och med att det inte var hans första gång han gjort detta. Han gjorde det tidigare vilket nu fick mig att koka, jag fråga ifall han tog något support ärende, han sa nej. Dock vet jag inte om det är sant, HAN är problemspelaren inte jag i detta fall. Jag har inte gjort något.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som sagt vet jag inte riktigt, allt jag vet är att han har skjutit och varit med om en kidnappning, vilket gäng, vart, hur eller ens varför vet jag inte . Men jag har pratat med han och hans vän. Det är allt jag vet är från hans vän inte han själv, han vägrar prata

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt ban på dannii på dc, det är då min lillebror, bannen är ej korrekt på mitt konto. Jag personligen har då ej begått ett fel, tydligen säger Ljungen att min ban kvarstår från tidigare händelser, dock har jag inte blivit korrekt bannad på ett bra tag. Jag har även ändrats en del, jag skjuter inte alls lika mycket som förr, jag vill komma tillbaka för att faktist rpa innan jag går över till 2an för att fokusera.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad när jag var ny till fivem även unive, unive var den enda servern som jag spelat på seriöst, har inte gått in i andra ingame servrar på svensk rp. Därför har jag mycket banns här, jag har mycket tid och minnnen på unive och det är nog varför jag är bannad idag, enligt Ljungen så tycker han jag inte passar in till rp, varför vet jag inte, sist jag blev perma bannad var ett bra tag sen (sist jag körde), den senaste gången var det min lillebror och som sagt så har jag ändrat varenda lösenord som man kan ändra på för att det inte ska hända igen. Han ska tydligen få en dator att spela med inom snar framtid.

För att komma till svaret så har jag blivit bannad för copbait, krim utan krim, pw, vdm. Kommer inte ihåg allt, dock kommer jag ihåg att jag varit bannad på grund av "seximeres" för ett år sedan. (ungefär). Kommer inte ihåg hur scenariot såg ut ingame men allt jag kan säga idag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut, kunde stängt av datorn men skulle göra en viktig sak som min yngre syster behövde hjälp med, sprang ner för att hjälpa henne och min vän ringde mig och ville gå ut. Så jag glömde stänga datorn. Min bror kom då och gick in i spelet. Det är inte första gången han spelar på fivem. Vi brukar byta konton så när han spelar så ska han förstöra för sig själv o inte mig. Dessutom spelar han inte längre då han fått mitt gamla ps4.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, absolut, kommer logga ut varje gång även om han inte vill spela, har ändrat lösenord i hopp med att jag ska bli unbannad och spela mina sista veckor satt säga.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka