Nekad E34 | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E34

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,239
Reaction score
173
Vad är ditt namn i verkligheten? Ali

Vad är ditt discord namn? E34

Vad är ditt födelsedatum? 6 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Hassan Rashil han är uppvuxen i Nigeria han är 23 år gammal han hade en svår uppväxt hans familj var grovt kriminella men han har alltid varit en god hjärtatad var alltid vid det goda han ville alltid bli polis och hans dröm var o få bort de kriminella pågrund av att hans familj va kriminella och nästan hella hans familj va döda pågrund av de va därfär han ville bli polis och dom han hade kvar från familj skulle han fösöka skydda från att o göra dumma grejer och göra dom goda för dom va påväg till den onda sidan så dom skulle bli goda igen för han älskar att hjälpa folk hjälpa folk han är snäll omtänksam finns där alltid om de behövs för nån han bryr sig mer om andra än sig själv han älskar o hjälpa folk han är jätte godhjärtat han vill göra naturen så bra som möjligt o han hoppas han blir polis så att han visar att han är på rätt sida och om han tillexempel om han ser någon bli utsatt för mobbning eller nåt sånt då ingriper han o sätter stopp för de men han är godhjärtat o snäll.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med att få seriösa att rpa och inga lallare och få servern till en rolig nivå med alla jag kan och allaandra ig jag är en är jätte allvarlig när jag rpear mitt jobb serisöt för jag vill ju bli polis jag tar jobbet på allvar rp på allvar allt möjligt man kan ha kul ibland men inte alltid för man måste andå va seriös sen ska man ta de på allvar för annars kanske nån kan bli bannad eller kickad för att det går över styr blir det dei så är de inte kul men om alla tänker på sig själv och rpar på ett bra sätt så kommer de att gå svin bra tro mig men serven ändå är bäst ändå jag kommer göra mitt bästa för o göra rp nivån så bra som möjligt. Vad innebär det att man kan ska spela för motpa Det jag kan bidra med är att jag skall vara den personen som sprider glädje och lycka för att alla skall tycka det är roligt i RPN. Jag vill med bidra till att sprida de erfarenheter jag har med andra medspelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag som en enskild person inte skall gå för min egna vinst utan att göra att jag vill köra för dom vinst och dom gör samma så det blir lika.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm,Vdm,FearRP,Suntförnuft,Metagaming

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? OBS Bubbelgum godkände att man fick göra medlemskaps ansökan pågrund av denna ban wipen.

OBS Bubbelgum godkände att man fick göra medlemskaps ansökan pågrund av denna ban wipen.

Med vänliga hälsningar,

Tjenare toris kan ge dig beviset

Toris kan vi snacka i pm?

Nekad.
Anledning: Loggsen visar att du är permanent bannad, vi är medvetna om att du kan spela utan att ens ha fått unban.
Överklaga här: https://www.unive.se/form/31/select

Du får ansöka igen 7 dagar efter din ban överklagan blir accepterad. Lycka till nästa gång!"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka