Nekad E34 | Medlem ansökning [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E34

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,239
Reaction score
173
Vad är ditt namn i verkligheten? Ali

Vad är ditt discord namn? E34

Vad är ditt födelsedatum? 6 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer heta CC Kronan han har är väldigt snäll och gillar verkligen naturen och vill kunna dela med sig av sin glädje till så många som möjligt men CC har alltid varit Mobbad av dom äldre i sin stad i Göteborg och känt sig utanför och förstår inte att han inte räcker till och vill hjälpa dig tillbaka eftersom han kommer ifrån Irak så gillar folk honom och folk vill vara med honom hans intresse är att spela fotboll med sina vänner och kunna vara ta det lungt han är 23 år gammal och ska fylla hela 24 år gammal till våren och känner sig nu väldigt glad hans familj har alltid funnits där för han och verkligen välkomnat honom till den nya staden Unive

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga scenarion för motparten då kanska spela vinning för motparten och samma gäller motparten med välutvecklade scenarion både roliga och farliga ingame scenario och jag kommer att vara väldigt positiv i glädje och verkligen kunna finnas där för alla som behöver hjälpen

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för doms vinning så det blir roligt för dom och samma gäller dom

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes Rdm,Vdm,Fearp,Suntförnuft,PWG

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yee spelat här innan

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka