Accepterad E34 | Chef-jobb ansökan [olof]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E34

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,239
Reaction score
173
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? SC Styling

Vad heter du IRL? Ali

Vad heter du på discord? E34#1000

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? Ganska Länge

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? som chef på SC Styling jag skulle först och främst försöka få de så aktivt som möjligt för jag har märkt att de inte är så många som är så kunniga inom detta yrke så jag kommer anställa nya som kan om bil branschen för att jag ska kunna de så kommer jag först och främst lägga ut mycket annonser och försöka utveckla SC Styling på de bästa jag har att röra mig med skulle försöka öka kund nöjdheten pågrund av att många som vill få sin bil fixad men kan inte de för de är vissa som helt enkelt inte kan eller bara inte orkar och när de är så så minskar de kundernasnöjhet så blir de dåligt rykte för oss och jag ska vända de så vi får ett topp betyg och kundnöjhet och jag ska ändra på jag ska öka servicen öka kunder öka arbetare kommer göra så SC Styling blir aktivitet och för att de ska bli aktivt måste de finns kunniga arbetare arbetare som vet vad dom gör och jag kommer ge dom de stödet dom behöver i början hjälpa dom vissa dom hur man fixar de med mat eller bara hjälper dom med frågor dom behöver ha svar på så kommer vi på rätt vägg så SC Styling blir aktivt och bra igen som de va en gång i tiden Jag skulle också arbeta med att utveckla. och om jag ser minsta korruption med till exempel ger gratis körningar till kompisar kommer jag sparka direkt för de är många som gör de och de inte bra för branschen vi går minus och vi kan inte öka säljningen på att köra folk så vi drar in pengar och jag skulle annonser dagligen jätte ofta göra genom att använda sociala medier och andra digitala kanaler för att nå ut till fler kunder och skapa ett bra band igen och jag är redo att ta de stora kliv för SC Styling så att de verkligen blir bra denna gång ge mig en chans ni ska se hur jag fixar till SC Styling med mina kollegor samt att jag kommer ha möte minst 1 gång i veckan för att stämma av med alla hur dom känner och tänker för de är viktigt och att dom alltid kan vända sig till mig oavsett va de gäller för vissa chefer bryr sig ara om detta och detta jag kommer hjälpa alla som behöver hjälp och att jag alltid vill att mina anställda ska alltid ha respekt ser jag att dom inte har respekt då kommer då kommer de inte bli bra för om vi inte har respekt så blir de bara mos allt ihop på grund av att jag har sätt att visa SC Styling anställda hoppar på andra hur dom ser ut och att dom är trans och allt möjligt och om jag nu blir chef så är de nolltolerans mott detta och jag är en av dom få som kommer verkligen sitta ner med anställda ha möten finns på plats när de är öppet och när de är stängt om jag blir kommer jag engagera mig enormt för jag vet SC Stylinghar varit super bra innan och jag vill

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har mycket erfarenheter jag har jobbat på SC Styling förut men anledningen varför jag hoppa va för polisen men nu har jag hoppat och då vill jag bli chef för SC Styling på grund jag vet hur man gör möten utbildningar jag kan menyerna jag kan sköta intervjuer snyggt och prydligt och jag har vart lite på meko jag tyckte om meko de är roligt lagar bilar så jag vet hur man sätter in delar byter saker till exempel turbo och saker har också jobbat på vianor jag de va och roligt jag vet hur man pimpar och fixar bilarna jag har bra erfarenheter mycket erfarenheter men har jobbat inom bil branschen är bra på att sälja jobbat lite på vianor jag har jobbat på gsp innan också som anställd bagare hjälpt kunder och så vidare så jag är kunnig inom yrket

Hur ofta kommer du vara inne? Väldigt ofta då jag vill få jobbet fungerande

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Absolut Inte

Har du läst våra Regler? Yes

+reb min käraste blatte kan rpn som sc och borde bli chef

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka