Nekad E34 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E34

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,241
Reaction score
173
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229414623/

Ditt Hex-ID: steam:11000014ba5acdf

Vad är din discord tagg? E34

Vem var det som bannade dig? Hyzoo beslut från grunden men Ludde förbyggde den

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-20 023446.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Lootade igenom en person som satt i en bil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Okej jag ska vara helt ärlig vad jag tycker jag såg de var såhär jag får syn på denna bilen som är efterlyst för flertal brott som är rubricerade på bilen efter detta så tappade vi den dagem innan och såg den vita bmwn den dagen jag blev bannad och s¨å senare säger jag till min kollega och så stannar vi denna bilen pågrund av att den är efterlyst efter det så ska jag vara hel ärlig nu att jag var desperat så jag sökte igenom denna person utan att förlänga till ett scenario som var dumt efter det så hittade jag en Mat-49 på han och då skrek jag med ett glatt humör och sa Kollega gripa han har Mat-49 på sig på en ton som lätt väldigt lallig som jag förståde efter det så åkte bilen iväg och så såg vi inte mer av den efter detta kallar Gaby in mig i support och förklarar vad som hände och så ansluter sig Hyzoo och mer staffs

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut inte jag var desperat pågrund av att han har smitit förut och jag får stå för det och tycker det är en helt korrekt ban utav Hyzoo pågrund av att et inte går göra så i verkligheten och jag har innset mitt fel och detta skall aldrig mer ske mene vill säga pågrund av att jag va desperat så hjälper inte det något det får stå för mitt kast

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Små grejer men saker jag står för och inte göra om igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte vara desperat och utvecklat scenario till bådas vinst och inte bara min och inte varit så lallig på scenariot och bara bettet mig som en polis ska göra och inte så som en idiot gör så skulle detta blivit ett mycket roligare scenario för oss båda det kan jag lova

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det har jag verkligen gjort imed att man ej kan göra såhär i verkligen samt att så här desperat kommer jag inte vara igen då jag både inte vill bli bannad och samt förstöra scenariot

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka