Inaktuell E34 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E34

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,239
Reaction score
173
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229414623/

Ditt Hex-ID: steam:11000014ba5acdf Mitt Hex Hans Hex steam:11000015bd747b7 jag kan bara bli unbannad om man unbannar honom som är väldigt konstigt

Vad är din discord tagg? E34#1000

Vem var det som bannade dig? Oklart

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: hejhejssss.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Oklart pågrund av att jag va ute med mina vänner samt va jag dc bannad från unive i dc

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va ute med vänner och kom precis hem och då så ska jag ringa upp mina vänner och dom sa kom vi kör unive för skulle se hur allt gick på unive och alla sjuka scripts som ni har och då så stog de att jag va bannad för fake swish och då hade min bror gjrot detta och inte jag för jag inte haft tillgång till dc och senaste gång jag hade tillgång till dc va när jag rpade med @Anders Bergman och då så körde och chillade med varandra så senare så blev jag dc bannad och då slutade jag med fivem men kom tbx men senare när jag hoppat support så tar troik som bannade mig sitta där med volle och hellsnow och då så frågar jag dom och dom sa dom vet ej varför och då sa jag okej men senare så kollar dom i logsen och ser att jag ej har nån ban logg på att jag blvit bannad och troik sa han hade bannat nån annan med samma naledning och började jag förstår de kanske va min bror allt och så sa han ni kan va ip bannade och då sa jag hur men så tänkte jag efter och märkte att och haft väldigt olika så då så kan de varit de sa han eller att som är konstigt på så då så sa jag okej men när dom unbanna min bror så blir jag unbannad när dom banna han blir jag bannad så tyckte allt va konstigt så jag sa okej så då sa dom gör ban överklagan elle ticket så sen sa jag okej så tänkte jag va skumt senare efter e tänkte jag att jag kan kolla igen om de bara så elle om de va bugg men de va fortfarande de så jag hoppade support igen där wolfi satt och jag berättade till han allt jag visste så senare kllade han in Void Och grodan så föröskte vi och kollade så sa grodan att de hänt han samma sak när han skulle banna nån så då kan de vara de men de är troligtvist för när han bir unbannad blir jag unbannad och jag blir bannad när dm bannar mig men min bror bor tyvärr inte här han kommer ibland och då har han blivit bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Oklart för vet ej varför jag blev bannad för de

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Saker jag ångrar stort

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Oklart

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes :)

Senast ändrad:
Kommer sätta denna som inaktuell. Har pratat med 320 och det är såhär att din bror som fick pbannen från första början är den som kommer behöva få en godkänd överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka