Nekad E34 | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E34

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,239
Reaction score
173
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229414623/

Ditt Hex-ID: steam:11000014ba5acdf

Vad är din discord tagg? E34

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-19 230115.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad eftersom mitt beteende såg misstänkt ut på grund av en FPS-bugg. Jag hade bara 2 FPS, vilket gjorde att jag inte kunde kontrollera spelet ordentligt, vilket kanske såg ut som att jag medvetet körde på andra spelare eller på annat sätt bröt mot reglerna. Jag förstår att från ett staff-perspektiv kan det ha varit en korrekt bedömning, då det såg ut som om jag avsiktligt störde andra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tror att jag blev bannad eftersom mitt beteende såg misstänkt ut på grund av en FPS-bugg. Jag hade bara 2 FPS, vilket gjorde att jag inte kunde kontrollera spelet ordentligt, vilket kanske såg ut som att jag medvetet körde på andra spelare eller på annat sätt bröt mot reglerna. Jag förstår att från ett staff-perspektiv kan det ha varit en korrekt bedömning, då det såg ut som om jag avsiktligt körde på andra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Innan jag blev bannad märkte jag att mitt spel körde med väldigt låg FPS, vilket gjorde att jag inte kunde styra ordentligt. Detta ledde till att jag hamnade i situationer där jag oavsiktligt kolliderade med andra spelare, vilket antagligen såg ut som att jag avsiktligt förstörde för andra.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Från ett staff-perspektiv kan bannen ha varit korrekt eftersom mitt beteende såg ut att bryta mot reglerna, men jag anser att det var felaktigt sett från mitt perspektiv. Jag hade ingen kontroll över de tekniska problemen (lågt FPS), och jag vill betona att mina handlingar inte var avsiktliga. Bannens grund var alltså en missförståelse baserat på en teknisk bugg snarare än något jag gjorde medvetet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat kontrollerat de genom skriva clear i F8 och innan jag spelade för att säkerställa att inga tekniska problem uppstod. Om jag märkt att FPS var låg, hade jag kanske kunnat avbryta spelet istället för att försöka spela vidare med dålig prestanda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att det är viktigt att ha ett stabilt system innan man spelar, och om tekniska problem uppstår, bör man ta en paus istället för att riskera problem för andra spelare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka